gmortena Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hallo, jeg lurer egentlig litt på åssen viftene skal stå i et maxi tower for best kjøling? Jeg har 6 stk colomaster og 2 stk enermax vifter som er ganske kraftige. trenger anbefaling på best mulig kjøle måte til pcen. Innsug og utsuge.. egentlig sier det seg selv at varmen stiger, men hvis jeg tar 2 innsug bak, stiger tempraturen. tar jeg ett innsug bak, synker den. takk Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 en 120mm vifte som suger ut i toppen, og skjær et hull i toppen til en 120mm eller en 80mm vifte som også skal suge ut... Lenke til kommentar
gmortena Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Ja, hadde vært ganske lurt, men blir jo utrolig nok vannvittig mye støy av vifter på toppen. Jeg har også pci vifter, 2 stk av de som hjelper ganske godt Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 vet ikke om du vet det, men 120mm vifter støyer ikke like mye som mindre vifter... pga. størrelsen suger/blåser de mer, og støyer mindre. ganske mye faktsik vis du tenker på hvor mye de blåser i fårrhold til andre vifter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå