Eclipsed Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei! Sitter her nå med en vcd cd i spillern min. Har brent flere cd`er på vcd som har fungert fint i spilleren min. Men på en film så hakker både lyden og bildet...!! VELDIG IRRITERENDE. Kan det være noe med for høy bitrate eller noe slikt på vcd-filen ?? Jeg bruker Tmpegnc hvis det er noe hjelp..... Håper dere data-flinke karer der ute klare å hjelpe meg med problemet mitt :smile: Lenke til kommentar
Gjest_ Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Kvaliteten på VCD i DVD-spiller varierer veldig. På en spiller jeg hadde var bildet knivskarpt, på en annen smuldret bildet opp så det minnet om å sitte på nordpolen og se viasat. Lyden hørtes ut som et romvesen hikket! Du får prøve og brenne i Nero eller Adaptec, prøv og mekke filmen om i "DVDx" dette programmet har mange muligheter... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 PLZ. TRENGER HJELP !!!! Ingen som kan noe om dette ??????????+ PS. Er nesten sikker på at det har noe å gjøre med bitraten. (hvirdan setter jeg denne ned ??) Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Vanlig VCD har konstant bitrate. Hvis du prøver å brenne en 'ustandard' video i f.eks. Nero får du spørsmål om du vil rekomprimere den. Men kvaliteten blir ikke så bra da. Ser filmen bra ut på PC? Det er masse nyttig på http://www.vcdhelp.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå