Gå til innhold

overclokking av ram til geforce 2 ti

P@rm@nn

Anbefalte innlegg

Jeg har et geforce 2 titanium kort fra Palit daytona. Nor jeg studerte rammen så jeg at den var 4 ns. Jeg har hørt at man tar 1000:X*2= max ram mhz, hvor x da er fire. Det skulle bli 500 mhz, men jeg kan bare få den opp i 493 før jeg får merklige grafikkfeil. Det er god plass rudt kortet, men det er ikke alt for god kjøling på pc'en(det er en ferdigbygd Compaq pc, og jeg mister garanti hvis jeg skulle ha lagt till flere vifter).

Er det noen som vet hvorfor jeg ikke får den opp i 500???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det kan godt hende at volten er satt for lavt. Jeg har en ferdigbygd pc fra compaq(noe dritt!!!!), og jeg klarer ikke å komme inn i noen Bios og jeeg har prøvd alt. Fins det da noen måte å stille opp voltagen? Det var egentlig ikke dette kortet som fulgte med pc en, så det kan hende de stilte in voltagen for å passe det fogie kortet bedre (savage 4). Takk for forslaget foresten

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-29 12:32, P@rm@nn skrev:

Ja det kan godt hende at volten er satt for lavt. Jeg har en ferdigbygd pc fra compaq(noe dritt!!!!), og jeg klarer ikke å komme inn i noen Bios og jeeg har prøvd alt. Fins det da noen måte å stille opp voltagen? Det var egentlig ikke dette kortet som fulgte med pc en, så det kan hende de stilte in voltagen for å passe det fogie kortet bedre (savage 4). Takk for forslaget foresten

Volten justeres vanligvis på kortet (kan da voltmoddes).

grafikkortet altså :wink:

[ Denne Melding var redigert av: 555 på 2002-06-29 13:31 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...