P@rm@nn Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg har et geforce 2 titanium kort fra Palit daytona. Nor jeg studerte rammen så jeg at den var 4 ns. Jeg har hørt at man tar 1000:X*2= max ram mhz, hvor x da er fire. Det skulle bli 500 mhz, men jeg kan bare få den opp i 493 før jeg får merklige grafikkfeil. Det er god plass rudt kortet, men det er ikke alt for god kjøling på pc'en(det er en ferdigbygd Compaq pc, og jeg mister garanti hvis jeg skulle ha lagt till flere vifter). Er det noen som vet hvorfor jeg ikke får den opp i 500??? Lenke til kommentar
StiFNils Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Mulig jeg er helt på jordet men 1000:4*2=500???? 1000/8=125 hmmmmm Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hvis det ikke er paranteser ute og går, skal man vel egentlig multiplisere først, skal man ikke? (er ikke 100% sikker).. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 Det var jo egentlig ikke meningen at dete skullle bli en diskusjon om matte, det kan jeg ta andre steder. Bewtryr dette at det ikke er noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 P@rm@nn Må vel bare si at du må prøve deg frem,tror ikke du får et svar på hvordan du skal gjøre det. :razz: Kjetil Lenke til kommentar
555 Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 det er mulig volten på ramen er satt under normalt Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2002 Ja det kan godt hende at volten er satt for lavt. Jeg har en ferdigbygd pc fra compaq(noe dritt!!!!), og jeg klarer ikke å komme inn i noen Bios og jeeg har prøvd alt. Fins det da noen måte å stille opp voltagen? Det var egentlig ikke dette kortet som fulgte med pc en, så det kan hende de stilte in voltagen for å passe det fogie kortet bedre (savage 4). Takk for forslaget foresten Lenke til kommentar
555 Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Quote: Den 2002-06-29 12:32, P@rm@nn skrev:Ja det kan godt hende at volten er satt for lavt. Jeg har en ferdigbygd pc fra compaq(noe dritt!!!!), og jeg klarer ikke å komme inn i noen Bios og jeeg har prøvd alt. Fins det da noen måte å stille opp voltagen? Det var egentlig ikke dette kortet som fulgte med pc en, så det kan hende de stilte in voltagen for å passe det fogie kortet bedre (savage 4). Takk for forslaget foresten Volten justeres vanligvis på kortet (kan da voltmoddes). grafikkortet altså :wink: [ Denne Melding var redigert av: 555 på 2002-06-29 13:31 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå