gamerman Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei For en stund siden postet jeg en Thread om at jeg hadde problemer med dotter I media filer / spill introer osv. Jeg har to nye Twinmos 3200 DDR 512 ram som jeg kjøpte i en samlet pakke fra Komplett. I dag så tok jeg fra den ``eldre`` Twinmos 3200 DDR 512 Rammen min ( jeg har tre ) og satt den I en slot. Bootet opp dataen og til det forskrekkende så var alle dotter osv borte Så nå gjenstår det bare å teste disse to ram brikkene på en kompis sin pc og hvis det da dukker opp så er det rammen , hvis ikke så er det hovedkort slottet kanskje Ville bare informere slik hvis noen av dere skulle ha samme problem Hvordan er Komplett.no på garantien ? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvordan er Komplett.no på garantien ? Komplett er en av norges største nettbutikker av hardware, så de skal selvfølgelig opprettholde garantibestemmelser. Hvis du er sikker på at en eller flere minnebrikker er defekte, skal det ikke være noe problem å sende tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå