Fallingwater Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Har du ikke sølt no elektrisk ledende kjølepasta litt utover og kanskje fått det på noen av broene, slik at det er de som tuller med deg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Film om hvordan låse opp en Xp, så slipper dere skummle guider. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 jeg har en venn av meg der maskina fikk blå skjerm i ett sett ved boot, men den nådde alltid inn i windows...men problemet viste seg og vere det at cachen på CPU'en var gått, det kan vere at CPU'en har hatt en defekt, eller blitt varme skada. ta og søk på nettet event forum til hovedkort produsenten, se om andre har noe slikt problem . jeg for min del sliter med et hovedkort som har allergi mot Explorer(Asus A7V den første med extra controller) Asus vet om problemet, og det er et bug de ikke kan fikse (HW rellatert) Lenke til kommentar
molukk Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Reset CMOS ? :smile: kan gå ann...... Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Har brukt wcpuid og den viste 933. Og en multiplier på 7! Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Høres veldig sannaynlig ut med ødelagt cache ellerno i den duren. Var ikke no smuss eller pasta som kunna sabbe heller. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: jeg for min del sliter med et hovedkort som har allergi mot Explorer(Asus A7V den første med extra controller) Asus vet om problemet, og det er et bug de ikke kan fikse (HW rellatert) Dette høres veldig søkt ut? Har hatt flere maskiner med det hovedkortet, jeg. Merka ikkeno' Har du en link til problemet? -KJ Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 hvis CPU-en er REN og viser 933 i annen PC også... DA er CPU-en gåen.. Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 nettopp det den gjorde! Derfor fikk jeg ny av PSdata! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå