j0k3r Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Som topic sier; PCn stopper helt opp når jeg spiller cs med OpenGL PCn var sånn før også, men da instalerte jeg bare nye drivere til skjermkorte, så funka det. Men så har jeg fått nytt skjermkort etter det. Har prøvd å installere litt andre drivere til det også, men det hjelper ikke. Er mulig at jeg har finni feil drivere da.. Hvis noen vennlige sjeler der ute, ville hjulpet meg med å finne nyeste/riktig drivere til skjermkorte mitt, ville jeg vært EVIG takknemmelig Skjermkort: ATI Radeon 9600PRO 256mb Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 hmmm, ja sjekka litt der, men finner ikke riktig driver.. eller finner hvertfall ingen fil det står noe om skjermkorte mitt på.. Ingen som kan finne det fram..? Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 opp! P Er det ikke noen andre nettsteder enn ati sida som man kan finne drivere på...? Lenke til kommentar
LaDdeR Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 trenger ikke å være skjermkort driverne som er feil eller noe. jeg hadde samme problemet. pc'n frøs. Jeg hadde klokka cpu da, så jeg klokka ned og ble kvitt problemet. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 hmmm, ja sjekka litt der, men finner ikke riktig driver..eller finner hvertfall ingen fil det står noe om skjermkorte mitt på.. Ingen som kan finne det fram..? Så du fant altså ingen driver som sto ati radeon på? Windows XP driver til Radeon Lenke til kommentar
nvenjar Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Som topic sier; PCn stopper helt opp når jeg spiller cs med OpenGL PCn var sånn før også, men da instalerte jeg bare nye drivere til skjermkorte, så funka det. Men så har jeg fått nytt skjermkort etter det. Har prøvd å installere litt andre drivere til det også, men det hjelper ikke. Er mulig at jeg har finni feil drivere da.. Hvis noen vennlige sjeler der ute, ville hjulpet meg med å finne nyeste/riktig drivere til skjermkorte mitt, ville jeg vært EVIG takknemmelig Skjermkort: ATI Radeon 9600PRO 256mb klokk ned skjermkortet Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 hvordan gjør jeg dette da? sikker på at det vil hjelpe? blir ikke korte tregere da a...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå