PCavhengi Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei, jeg har nå fått nye deler i PCen min. (MSI K8N Neo2 Platnium hovedkort) Og nå er problemet det at jeg ikke får lyden til å virke grunnet jeg ikke har noen driver til det integrerte lydkortet i hovedkortet... Jeg vet ikke hva lydkortet heter! Noen som kan hjelpe meg..? Har lett overalt etter drivere, har også vært på hjemmesiden til MSI, men det er nok der, men jeg forstår ikke sånne tekniske ord Hadde vært kjempefint om noen kunne hjelpet meg -Takk. Hilsen en frustret PCavhengi gutt Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det er jo en enkel sak å finne fram til drivere på MSI sin hjemmeside, her har du driver siden til ditt hovedkort. Lydkortet heter "Realtek ALC Series AC'97 Audio Drivers", så det er bare å scrolle ned til det og laste ned. Lenke til kommentar
PCavhengi Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Takker alle som la inn informasjon til meg her Fant faktisk ut av det med en gang etter jeg hadde lagt inn denne ''topicen'' Det lå visst innpå CDen som fulgte med hovedkortet :!: Og så langt tenkte vist ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå