Ebola2782 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Hei.. Har ett lite problem... når jeg setter tp kabelen fra modemet og inn i pc'n fungerer det smertefritt, men da jeg releaser ip'n og setter tp kabelen inn i routern, så vil ikke routern motta ip adresse??? Routeren står forøvrig på factory defaults... dette fungerte perfekt med det gamle adsl abbonementet, men ikke nå Endret 6. mars 2005 av Ebola2782 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei.. Har ett lite problem... når jeg setter tp kabelen fra modemet og inn i pc'n fungerer det smertefritt, men da jeg releaser ip'n og setter tp kabelen inn i routern, så vil ikke routern motta ip adresse??? Routeren står forøvrig på factory defaults... dette fungerte perfekt med det gamle adsl abbonementet, men ikke nå Prøvd og frigfjøre IP-en ta av strømmen på cabel-modemet en stund og så starte opp modemet og deretter routeren, nyeste firmware til routeren? Lenke til kommentar
Ebola2782 Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 jeg har ikke prøvd å resete modemet ennå nei.. Skal prøve på det nå.. Routeren har forøvrig nyeste firmware Lenke til kommentar
Ebola2782 Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Da resatte jeg modemet, og satt tp kabelen i routeren, og nå virker det Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå