Gå til innhold

Anbefalinger av kabinett til under 800

Anbefalte innlegg

Hei noen som har noen anbefalinger til et kabinett helst under 500 eller ett kabinett med strømforsyning som koster max 800 kroner (hadde vært glad om det var på komplett)?? Helst med litt byggeplass. Skal bygge en pc fra bunnen av så jeg trenger litt plass er nybegynner i dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare anbefale deg å putte noen hundrelapper i en god strømforsyning( PSU).

Det er utrolig kjiipt å sitte der å ha en ustabil PC på grunn av en dårlig PSU.

Her finner du mange fete kabinetter (microplex.no).

De har også mange gode strømforsyninger der, kan anbefale bZerk 500W, der får du mye for pengene. En god huskeregel for PSU er at prisen pr. Watt bør være mer enn 1 kr. Altså en 400W bør koste mer enn 400kr.

PS: Hvis du vil ha en konge PSU som er nesten helt lydløs (du må ha øret helt inntill for å høre viften) så gå for en MIST, de selges også på microplex!

Lenke til kommentar
men passer dette hovedkortet bra til gaming box kabinettet. Det er jo ATX men om det passer er et annet spørsmål??

Det Hoved-kortet skal passe, har det samme selv i et Chenbro Gaming Box kabinett.

Så lenge hoved kortet er etter ATX standar og kabinettet er der samme skulle vel det bety at det passer??Trodde at en standar er en standar jeg. eller er det noe jeg ikke har fått med meg? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...