AZ Hole Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har hatt problemer med mitt SB Livekort. Får masse skurrelyder. Har tatt ut dette, og vil installere lyd fra hovedkortet. Har et KT4 Ultra (MSI) kort, med en C-media 8938mx chip. Tror jeg har fått tak på driveren, men når jeg skal installere denne får jeg beskjed om at jeg ikke har denne chippen på maskinen. Noe jeg glemmer når jeg skal installere lyden fra hovedkortet? Lenke til kommentar
paales Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei, jeg har samme lyd kort og jeg finner ikke driveren, kan du gi meg linken der du fant driveren? Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har du husket å aktivere chippen i BIOS? På hjemmesidene til MSI står det at KT4 Ultra bruker 8738MX og ikke 8938MX. Lenke til kommentar
AZ Hole Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 http://www.msi.com.tw/program/support/driv...d=3&CHIP=3&ID=5 Er litt usikker på om det er den. Mangler MX, og kortet står vel ikke i listen over kompatible? Lenke til kommentar
AZ Hole Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Skrivefeil, skal prøve biosen, takk for tipset Lenke til kommentar
AZ Hole Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Fant ikke chippen i BIOS, burde vel være under integrated periphals? Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Den burde være der ja, men den kan jo ha gjemt seg andre steder. Se gjennom hele BIOSen først. Sjekket selv manualen til kortet og fant ingen referanse til lyd i BIOS men det betyr ikke at den ikke er der. Finner du noe i enhetsbehandlingen? Lenke til kommentar
AZ Hole Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Nei, finner noen gamle drivere, men det tror jeg er fra SB kortet. Finner rett og slett ikke kortet. Kan det være noen jumpere jeg må flytte på kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå