simalarion Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Winner 400W strømforsyning m/PFC denne psuèn ligger på bare 250 er den bra nokk til å drive 754 system med high en skjermkort? hva er pfc? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 PFC er Passive Fan Control Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei http://www.endpcnoise.com/cgi-bin/e/pfc.html 400W er vel snart ett minimum for å drive en "up to date" pc. Hadde kanskje sett meg om etter en litt større en som du antageligvis kan leve med lengre. Det finns både bra og dårlige 400W (i mangel av ett bedre utrykk...). Finns mye info om diverse psu's her på forumet,snok litt rundt /jan Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) bZerk 500W er en god PSU, billig er den også (den finnes i flere farger, også med plexitopp, se mer i menyen til venstre)! Den har vitestyring og tempstyring! Driver et s754 system uten problemer Endret 6. mars 2005 av jonas27389 Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 fyi. da jeg kjøpte ny burk rett før jul, så glemte jeg psu. har siden brukt en 250w *gammel* psu jeg hadde liggende. har i dag en p4 3.2GhZ. 2gig ram. abit fatal1ty hovedkort. ati x800pro skjermkort. 2 stk plextor dvd brennere. 5 harddisker. 3 katoder. 3 120mm vifter. 2 80mm vifter etc etc. Har ikke hatt *noen* form for problemer. Denne 250watteren har jeg brukt de siste 4 åra uten noe som helst problem. Watt-raidet som er i dag er helt vilt. Husk at 500w er "en halv kilowatt"... det er dramatisk mye, det. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 takk for alle svar Grunnen til at jeg lurer er at jeg kjøpte en q-tec en gang som ikke klarte å drive "hoved" pcen min (550w) har seff hørt i ettertid at den er dårlig i effektiv watt. winner fra nethsop koster 250 kr, mye å spare om denne gjør jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå