NisseMannH4X Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 I bloggen min (LINK) Har jeg tatt i bruk noen enkle bilder, på toppen (title) har jeg denne linjen: <div id="tittel"><p class="tittel">Skrevet <span style="text-transform: capitalize;">{date}</span> av {author}</p></div> Og i css: #tittel { background: url(grafikk/blogg/top.gif) #fff no-repeat; width: 493px; height: 32px; } .tittel { font: 0.6em "Arial", Verdana; color: #567AAC; padding: 5px; } dette fungere jo utmerket med dette validere jo ikke siden jeg bruker samme div hele tia (flere news). Og jeg kan vel ikke legge en class "inni" en class, noen forslag til hvordan jeg enkelt kan løse dette? Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Er <div class="tittel1"> den rette måten å gjøre dette på? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Men du kan vel bruke p.tittel og div.tittel? Uansett er nok dette stedet :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Feilpost deluxe *raportert* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Snill man flytter denne til WDS Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 dette fungere jo utmerket med dette validere jo ikke siden jeg bruker samme div hele tia (flere news). Og jeg kan vel ikke legge en class "inni" en class, noen forslag til hvordan jeg enkelt kan løse dette? Går heilt fint å bruke klasser inni kverandre. Bytt ut id med class, du Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Fjern div#tittel, og flytt egenskapene over til p.tittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå