regeli Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Har sett på dette kabinettet og jeg er imponert av det, men er det noen som har erfaring med det? Hvordan fungerer de to lukene framme på kabinettet? Har tenkt å ha dette kabinettet i et rom der det skal soves, så jeg lurer på om det støyer mye? Link til kabinettet På siden viser det bare 3 brønner til harddisker, men hvor er de andre 3? Det står på siden 6 interne 3,5 toms brønner helt nede. Endret 6. mars 2005 av regeli Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 det kabinettet skall eg og kjøpe. bra valg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Joda det er nok bra,det er jo en kopi av stacker,bare de har hevet på litt vinduer og krimskrams, selv liker jeg ikke sånt derfor foretrekker jeg stackern. Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 har det kabinettet selv og jeg syns det er genialt, de resterende 3 hd plassene står ved siden av psu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå