fxwz Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Historisk sett har vel Norge fått rundt 0-2 poeng i det meste dei siste åra? Både MGP og MGPJ Off-Topic Norge kom jo på fjerde plass i MGP i 03 var det vel! Da Jostein Hasselgård sang "I'm not afraid to move on" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) jeg syntes vi skal spare oss å være med i flere mgp konserter jeg. bare se på de forsjellige artistene og bandene. det er veldig lite bra som er med! edit: leif Endret 30. mars 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 hm, syntes det er mye dårlig på mgp, men det er jo en "tradisjon" å se det på tv sammen med familien Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Come on, come on, come onLove is all around me You are the only one Living in a fantasy In my dreams Hvor dårlig er ikke den teksten der da ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Virker som om enkelte ikke helt har skjønt at Wig Wam ikke er så j*vla seriøse. ROCK N ROWL FISHBOWL AWLRIGHT \m/ Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Når går den internasjonale finalen? Endret 30. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det er da stilig av Wig Wam å stille opp i MGP! Vi trenger virkelig litt nytt blod her..! Og som Ha|tan sa over; de er ikke så veldig seriøse..! (ikke helt ordrett men..) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Nei, jeg syns det var kult at de vant og at det var artig at de vant i stedet for Teigen (no offence). Men jeg synes teksten er litt laber, men vi gidder ikke lage en diskusjon ut av det, gjør vi vel ? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Bedre at Wig Wam vant, en at de andre vant. Wig Wam var da noe annet en de platte, kjedelige go-go låtene eller baladene som bruker å være med i Grand Prix. Wig Wam var et spenstig alternativ etter min mening. Endret 30. mars 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Nei, vi gidder ikke lage en diskusjon ut av det Enig i at det var bra Jan Teigen ikke vant! Han har sett sine beste dager tror jeg.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Historisk sett har vel Norge fått rundt 0-2 poeng i det meste dei siste åra? Både MGP og MGPJ Ja men så har ikke disse vært med før. Vi vant i 85 og 95, så da bør vi vel vinne nå igjen Synst at de var "forfriskende" i forhold til alt annet de har vært med, får flashback fra Europe blant annet. Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Som topic sier: Synes du Wig Wam fortjente å vinne den norske finalen i Melodi Grand Prix? wig wam fortjente det etter min mening. ikke at jeg syn,s det er bra band men best i mgp. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Likte Wig Wam best av dei som var med i Melodi Grand Prix. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ukraina får min stemme. Revolusjonær ukrainsk rap! Yay! Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 ein ny revelusjon foregår i MGP Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Har aldri likt MGP jeg... Nesten utelukkende patetiske sanger/artister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå