Jan Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Uff.Å se halvfeite menn løpe rundt i dametøy er ikke et pent syn... men å se raketter opp fra hårete rævsprekk er bedre? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ja, de fortjente definitivt og vinne i år!! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Uff.Å se halvfeite menn løpe rundt i dametøy er ikke et pent syn... Det er jo hele poenget med Glam, da Der skal man ha et ganske androgynt utseende... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Uff.Å se halvfeite menn løpe rundt i dametøy er ikke et pent syn... Det er jo hele poenget med Glam, da Der skal man ha et ganske androgynt utseende... Jeg har forsatt lov til og mene det ikke er et pent syn.... Selv om det er meninga eller ei Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Uff.Å se halvfeite menn løpe rundt i dametøy er ikke et pent syn... Det er jo hele poenget med Glam, da Der skal man ha et ganske androgynt utseende... Jeg har forsatt lov til og mene det ikke er et pent syn.... Selv om det er meninga eller ei Seff! Jeg bare poengterte det Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har hatt gleden av å høre Wig Wam live og når de drar igang gamle rocke-klassikkere ifra Guns and roses, kiss og AC/DC så er det tenna i tapeten og full tenning hos publikum.. Utrolig rått liveband! Synes den de sangen de spilte på MGP ikke var så værst faktisk - kanskje den kommer langt? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Norge kommer aldri langt i gp mer. De nye landene som er med forstår ikke norges form for musikk, og stemmer heller opp spansk, gresk og arabisk musikk. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har ikke hørt denna sangen dem spilte engang jeg. Sikkert like greit. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) De fortjente vel å vinne, siden de deltok i fjor "Ja, men da burde jeg og vinne" sier Jan Teigen i en kommentar Oh ja, Wig Wam fortjente seiren. Heia Endret 27. mars 2005 av SpritHansi Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Wig Wam fortjente definitivt seieren ja!!! Men hvorfor starte en ny tråd om dette når det er en nokså lik her allerede? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Som noen andre sa her, så kommer nesten aldri Norge langt opp uansett, så jeg tror ikke det hadde så mye å si, men vi får se. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Synes det var skikkelig kult at de vant! Endelig noe anerledes, på tide! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Synes det er utrolig flaut at et band som Wig Wam skal representere Norge i MGP. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Wig Wam suger lem (det lille jeg har hørt), så det er bare flott de representerer Norge i MGP. Så slipper vi kanskje å delta til neste år i denne grusomme lavmåls konkurransen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Blir "spennende" å se om de får noen poeng da Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Wigwam er et av det teiteste bandet jeg noen gang har sett, han sangeren er jo ganske ! Sangstilen er også stygg, var ikke slik musikk populær på 70 tallet eller noe slikt? Hvorfor begynne på igjen på noe som likevell ikke er populært lengre..... Håper på 0 poeng! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Wig wam.. smak på ordet Wig wam/Big bang/wig wam/big bang <- si det fort Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Men derrimot i England så mener jeg at Katie Price - Jordan burde ha vunnet helt enig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Historisk sett har vel Norge fått rundt 0-2 poeng i det meste dei siste åra? Både MGP og MGPJ Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Men derrimot i England så mener jeg at Katie Price - Jordan burde ha vunnet helt enig Tenker du ikke i litt vel "store mugger" nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå