morra Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Som topic sier: Synes du Wig Wam fortjente å vinne den norske finalen i Melodi Grand Prix? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg så ikke på MGP, så jeg kan ikke si om jeg er fornøyd eller ikke. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg så bare noen sekunder av MGP, og da var det de som sang. Jeg syns de ikke var så bra jeg, og når jeg fikk vite at de vant, så tenkerjeg over hvor dårlig alle de andre måtte ha vært... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg tok meg frihet til å se på noen av de andre deltakerene og etter å ha sett det så fortjente de vel 1 plassen. Men derrimot i England så mener jeg at Katie Price - Jordan burde ha vunnet Hun endte på andreplass. Lenke til kommentar
morra Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Personlig synes jeg ikke de fortjente det De som ikke så det kan se det på NRK Nett-TV Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg har fått med meg at Wig Wam vant, selv om jeg ikke så MGP-finalen. Jeg synes det kunne vært artig å sende et litt annerledes band til eurosong for en gangs skyld, så jeg støtter det. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Melodi Grand Prix er utdatert. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Haha, Melodi Gran Prix er seriøst lavmåls.. Lenke til kommentar
morra Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Spørsmålet var om de fortjente det, ikke deres mening om MGP er utdatert eller ikke. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Som topic sier: Synes du Wig Wam fortjente å vinne den norske finalen i Melodi Grand Prix? Meldodi Grand Prix...hva er det? Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Er allerede en tråd om dette, hvorfor starte en ny? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=387745 Tenshi Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ja, jeg må si deg enig. Den tråder du lenket til var veldig lik Flere som gleder seg? smile2.gifMusikken er kanskje ikke allverden, men det er like interessant hver gang for det ...NOT! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg har fått med meg at Wig Wam vant, selv om jeg ikke så MGP-finalen. Jeg synes det kunne vært artig å sende et litt annerledes band til eurosong for en gangs skyld, så jeg støtter det. Jepp. Lenke til kommentar
maze Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Wig Wam var jo best der. Synes det var morro de vant:D Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Er du fornøyd med at Wig Wam vant MGP? Ja. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Spørsmålet var om de fortjente det, ikke deres mening om MGP er utdatert eller ikke. Visst du ikke skjønte hva meningen min var, så får jeg skrive den da. Nei Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg har fått med meg at Wig Wam vant, selv om jeg ikke så MGP-finalen. Jeg synes det kunne vært artig å sende et litt annerledes band til eurosong for en gangs skyld, så jeg støtter det. Jepp. Henger meg på den ja.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Uff. Å se halvfeite menn løpe rundt i dametøy er ikke et pent syn... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 De fortjente vel å vinne, siden de deltok i fjor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå