Gå til innhold

GTA San Andreas til PC utsatt!

Anbefalte innlegg

som dere alle sikkert vet var GTA-SA ment å komme ut 10.juni.

men nå har jammen rockstar slått på stortromma og utsatt hele suppa! huff og huff.

Through its financial results for the first quater of 2005, Rockstar revealed that Grand Theft Auto: San Andreas for Xbox and PC has been pushed back a few months and its now scheduled for third quarter of fiscal 2005. Initially planned for June 2005, officials did not give any reason for the delay.

nå må vi bare smøre oss med tolmodighet folkens :thumbdown:

Endret av ]zeOx[
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
zeOx[' date=06/03/2005 : 11:06] Through its financial results for the first quater of 2005, Rockstar revealed that Grand Theft Auto: San Andreas for Xbox and PC has been pushed back a few months and its now scheduled for third quarter of fiscal 2005. Initially planned for June 2005, officials did not give any reason for the delay.

Denne påstanden skyldtes heldigvis bare en misforståelse ettersom Rockstar starter sitt finansielle år tidligere enn det vanlige året. Rockstar starter vel sitt finansielle år i november eller desember tror jeg.

Lenke til kommentar

For å ha dette helt på det rene. Grand Theft Auto: San Andreas på Xbox og PC er fremdeles satt til lansering 10. juni 2005. Hvor enn dette sitatet er hentet fra, så er det feil. Antagelig på grunn av det K3nn7 påpeker, at Rockstar starter sitt finansielle år før de fleste andre.

Lenke til kommentar

Har en kamerat i tyskland som skal komme hit i påskeferien, og han påstod at han kunne ta med seg GTASA... :hmm: Han sa at han skulle få det i fra en fyr i Amerika. Har det kommet ut der elns?

ps. jeg hakke giddet å sjekke ut en drit ettersom spillet ikke intresserer meg

Lenke til kommentar
Har en kamerat i tyskland som skal komme hit i påskeferien, og han påstod at han kunne ta med seg GTASA... :hmm: Han sa at han skulle få det i fra en fyr i Amerika. Har det kommet ut der elns?

ps. jeg hakke giddet å sjekke ut en drit ettersom spillet ikke intresserer meg

niks, det har ikkje komt ut i usa enda. det kjem den 7. juni i usa (tre dager før det kjem i noreg)

Lenke til kommentar
[iC,06/03/2005 : 17:34]

Hvordan går det an?!

Er det ikke lenge nok å vente som det er da?

På den forbanna tiden kunne jo de dumme utviklerne fått til å lage TO nye GTA spill!

:thumbdown:

lese tråden før du poster er ein fin ting ;)

For å ha dette helt på det rene. Grand Theft Auto: San Andreas på Xbox og PC er fremdeles satt til lansering 10. juni 2005.
Lenke til kommentar
[iC,06/03/2005 : 17:34]

Hvordan går det an?!

Er det ikke lenge nok å vente som det er da?

På den forbanna tiden kunne jo de dumme utviklerne fått til å lage TO nye GTA spill!

:thumbdown:

lese tråden før du poster er ein fin ting ;)

For å ha dette helt på det rene. Grand Theft Auto: San Andreas på Xbox og PC er fremdeles satt til lansering 10. juni 2005.

Men hvorfor fjernes ikke det som står i topic da? :ohmy:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...