Dupper Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Kan noen si meg mer om dette Kabinettet? Syntes det ser lit stilig ut jeg Her er det! Endret 6. mars 2005 av Dupper Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har selv kabinettet og er stort sett fornøyd med den. Viftene som medfølger støyer og jeg anbefaler deg å bytter dem ut om du skal kjøpe kabinettet. Ellers er det en grei kabinett. Kjøpte selv fra Mamoz, rask levering. Lenke til kommentar
Dupper Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 takk for infoen da, har andre bra vifter uansett. Men hvordan ser det ellers ut med fargen og stilen og funksjonene sånt? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ingen spesielle, et pluss er displayet som viser temperatur på fronten. Ellers er det en grei kabinett. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det PSU som fulger med de kabinettene er ikke helt stabile om du skal ha et kraftig system. Har hatt flere inne til service som har hatt problem med PSU! Bare ha det i bakhodet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå