Bullit Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hører mye snakk om billige tlf. fra Lefdal. Har Lefdal noen internettbutikk som en kan bestille fra? Var innom www.lefdal.no, men fant ikke noe om mobiler. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Du kan ikke kjøpe noe fra www.lefdal.com, men kun i butikkene så vidt jeg vet. > Lefdal Alna, Oslo > Lefdal Forus, Stavanger > Lefdal Hamang, Sandvika > Lefdal Lade, Trondheim > Lefdal Strømmen > Lefdal Tiller, Trondheim Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Lefdal skal alltid være billigst i kjøpsøyeblikket! Vi har derfor valgt en enkel internett løsning uten kjøpsmulighet. Sjekk priser på nett og kjøp i butikk. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ser lefdal selger K700i med Netcom ActiveTalk 12mnd til 1295. I telebutikken koster den kun 698 med samme betingelser nå. Så da er det vel bare å benytte seg av prisgarantien? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Men det er ikke alltid prisene på nettsida stemmer med butikkene. Ring og spør først deretter kan du "svindle" ( ) dem Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kan love dere at om en uke eller to er det mye å hente på nevnte telefon i en av de store kjedene. Gled dere og rydd plass på bankkontoen!!! Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 .... og Lefdal eies av Elkjøp! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Nei, lefdal eies av dixon. Elkjøp eies av dixon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) nå kan dere få k700i til kr 10 på telebutikken.no , netcom activetalk 12mnd. http://www.telebutikken.no/wsp/partnershop...func_id=1001400 Endret 16. mars 2005 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Jeg elsker jo å spekulere i å utnytte prisgarantier og avtalevilkår, så da vil jeg gjerne få litt klarhet her... 1: Kjøp K700i m/ActiveTalk hos lefdal til: Telefon: 1298 Etableringsavgift:199 Utmeldingsavgift 129*12 (**) = 1548 Sum = 3045 2: Vis utskrift fra Telebutikken for samme tilbud til 10 kr, få hos Lefdal: (1298-10)*1,5 = 1932 tilbake Total sum = 3045 - 1932 = 1113 for K700i uten binding med masse strev, man sparer 2298-1099 = 1185 kr kontra billigste websjappe. Nå er det litt uklart for meg om utmeldingsavgiften for Netcom er antall måneder igjen * månedsavgift, eller om det er 1200, justert for antall måneder man har igjen. Hvis det siste, blir jo mobilen 348 kroner billigere. Kunden kan når som helst og uansett årsak si opp Abonnementsavtalen, med mindre annet fremgår av særlig avtale. Om ikke annet fremgår av oppsigelsen, opphører Abonnementsavtalen dagen etter at oppsigelsen er mottatt av NetCom. Kunden plikter å betale alle påløpte avgifter frem til Abonnementsavtalens opphør, og Abonnementsavtalens bestemmelser om innkreving osv gjelder helt til alle utestående beløp er betalt. Her står det altså ingenting om konkret sum eller beregning. Ved oppsigelse av abonnementet før utløpet av 12 måneders perioden, vedtar kunden for å betale gebyr til NetCom på kr 1.200,-. Gebyret nedjusteres kvartalsvis utover i avtaleperioden. Denne gjelder bare som et tillegg for "ActiveTalkWeb". Alastor, kan du som bransjemann opplyse oss om hvor stort oppsigelsesgebyret for ActiveTalk er? EDIT: Fant dette når jeg gikk videre i bestilling av ActiveTalk m/12 måneders binding: Ved oppsigelse av abonnementet før utløpet av 12 måneders perioden, vedtar kunden for å betale gebyr til NetCom på kr 600,- dersom kunden har ActiveTalk eller kr 300,- dersom kunden har EasyTalk eller YoungTalk. Gebyret nedjusteres kvartalsvis utover i bindingsperioden. Gjelder ikke dette for kontrakter som er bundet til subsidierte telefoner ? Hvis det gjør det, koster telefonen totalt 150 kroner med Lefdal-trikset Endret 17. mars 2005 av Saftis Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Er etter det jeg vet 1400 for oppsigelse av activetalk i butikk, men trodde det var 1400 for det man bestiller på nett også. Så kan godt hende det er 1200 for butikkabo nå også. EDIT: 600 tviler jeg uansett sterkt på at det er. Her er det noe som ikke stemmer.. Uansett, jeg tror ikke lefdal sin prisgaranti fungerer slik at de vil betale deg penger. Du vil få garanti ned til 1,-, men ikke få betalt ut penger derfra. Men jeg er ikke 100% på dette heller. Endret 17. mars 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Er etter det jeg vet 1400 for oppsigelse av activetalk i butikk, men trodde det var 1400 for det man bestiller på nett også. Så kan godt hende det er 1200 for butikkabo nå også. EDIT: 600 tviler jeg uansett sterkt på at det er. Her er det noe som ikke stemmer.. Uansett, jeg tror ikke lefdal sin prisgaranti fungerer slik at de vil betale deg penger. Du vil få garanti ned til 1,-, men ikke få betalt ut penger derfra. Men jeg er ikke 100% på dette heller. Vi betaler deg tilbake hele prisforskjellen + 50% av prisdifferansen. Nå vet jeg ikke hvilken tekst som er bindende for Lefdal, siden de jo ikke selger noe fra internett, men i denne teksten snakker de jo bare om differanser, så i følge ordlyden er de faktisk pliktig til å betale Sikkert 1400 som du sier, de 1200 var hvis man sier opp et ActiveTalk abonnement som ikke er koblet mot subsidiert telefon, men er sponset med 100 kr/måneden i ringetid. Men fortsatt en meget god deal hvis det kan gå og man har samvittighet/guts til det. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Om Netcom-abonnementet er bundet etter august betaler man kun ut resterende månedsavgifter for å bli kvitt bindingstid. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 nå kan dere få k700i til kr 10 på telebutikken.no , netcom activetalk 12mnd. http://www.telebutikken.no/wsp/partnershop...func_id=1001400 og i alle butikkene rundt om i landet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå