Spyder Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei jeg har nettopp laget meg en paypal konto for å motta penger, spørsmålet mitt er hva er konto id jeg må gi til han som skal sette inne pengene da ? klarer ikke finne det noen steder. hadde hvert supert om noen kunne hjelpet meg med den der. å en annen ting jeg lurer på om Paypal er sikkert ? på forhånd takk Lenke til kommentar
elgsather Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Kontoid er vel det samme som den registrerte mailadressen på kontoen. Har brukt paypal i mange år, har aldri opplevd noen problemer. mvh Bjørnar Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 ok takker så meget, men jeg så en annen ting der. jeg skal motta mer enn 500 dollar i mnd hva må jeg gjøre da egentlig ? Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Gjør et søk på Paypal i forumet på hardware.no, så vil du se at Paypal ikke alltid er like sikkert. Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Eksempel : http://forum.akam.no/index.php?showtopic=310400&hl=paypal Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 takker for hjelpen men da ble jeg plutselig usikker da Lenke til kommentar
elgsather Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 takker for hjelpen men da ble jeg plutselig usikker da Jepp, det finnes mange som bråker ang PayPal, jeg uttalte meg basert på mine egne erfaringer. Som du ser i den tråden så ordnet det seg for han som startet tråden også, på side 8 elns.... - Bjørnar Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei! Min erfaring med PayPal, er at de kan være litt ustabile. Men jeg tror ikke noe på disse konspirajonsteoriene deres En gang jeg overførte penger fra min vanlige konto, kom ikke pengene fram på PayPal. jeg sendte de en mail, men de sa at de ikke fant noe. Så en uke seinere kom pengene inn på PayPal For meg virker det bare som de er noen skikkelige surrehuer. Men må innrømme at jeg er litt nervøs, har nemlig akkurat overført 3400kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå