Gå til innhold

Microsoft Intelli 3.0 Kopler seg ut!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er et problem med ledningen, veldig ofte ledningen blir ødelagt på 3.0 mus.. hadde prøvd å kjøpe en billig optisk ms mus og tatt ledningen fra den og puttet den i 3.0 musa :)

har gjort dette før, mener det var en wheelmouse jeg tok ledningen fra.

Lenke til kommentar

Det samme har skjedde med min mus i sommer. Etter hvert skjer det oftere og oftere. Til slutt så skjedde det så ofte at jeg måtte ut å kjøpe ny og (gårligere) mus. Vil gjerne få den til å fungere bre igjen.

Sandiz, hvet du hvordan en åpner musen? finner ingen skruehull.

Lenke til kommentar
Stadig så kopler min Intelli explorer 3.0 ut i 2 sek og kommer tilbake noen som har tips til dette?

Har 2 ting du kan prøve om det er i Win XP og at den kobler seg ut og inn med ujevne mellomrom. Gjorde dette selv og ble helt kvitt problemet

1. Fjerne driverene. Se info fra Microsoft

2. Legge inn den nyeste driverene

mvh

Ståle

Lenke til kommentar
Prøve det se om det hjelper.

For her ble den borte kanskje 15-20 sekunder så kom den igjen.

Den røde lysdioden blir også borte.

Er akkurat det samme problemet som jeg hadde. Den kobler seg helt ut og så går det noen sekunder og så kommer den tilbake. Hadde det samme problemet på 2 PC med Win XP og 2 forskjellige Intellimouse. Fungerte flott på begge de 2 PC jeg har gjort det med.

Regner heller ikke med at Microsoft har lagt ut den bruksanvisningen for å fikse på ødelagte ledninger. Trodde ikke det ville hjelpe så mye da.

Ståle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...