-=Petter=- Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei Lurer egentlig på hva man trenger for å bruke skype ip telefoni, hvor man skaffer abm. og slikt. Prøver å finne priser for å ringe til annet enn andre skype brukere, eller er kanskje ikke dette mulig? Er det noen som ahr info om dette, takker jeg for det!! På forhånd takk Mvh Petter Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Jeg bruker Skype både til å ringe gratis fra PC til PC, men også fra min PC til fast og mobiltelefoner i utlandet. Alt du trenger er en mikrofon og høyttalere til dataen din. Har du headset med mikrofon, er dette ideellt. Alt du trenger å gjøre for å ringe gratis til andre PC'er er å laste ned programmet, registrere deg, for så å legge til kontaktene dine som du vil ringe til på samme måte som MSN. Skal du ringe til telefoner, må du gå på hjemmesiden til skype www.skype.no og kjøpe minimum 10 euro forhandsbetalt ringetid. Da kan du ringe lokaltakst for det beløpet i hele verden. Det er ikke så mye å spare på å ringe med Skype til telefoner i norge, men ringer du til f.eks USA, vil du kunne snakke for 17øre minuttet. komplett prisliste ligger på hjemmesiden deres. Lykek til Endret 6. mars 2005 av squabbish Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har skrevet litt om skype her : Skype Kort summert synes jeg skypen har levert samme samtalekvalitet som IP24 abm mitt har gjort, og da vi ringer mye til thailand er takseten med skype nesten 3,50 kr lavere pr minutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå