Gå til innhold

Surround som monger

Anbefalte innlegg

Hei ja, trenger virkelig hjelp nå..jeg har Albatron K8K800 Pro II hovedkort med integrert lydkort, driverne er fra ViA, følger med et sånn program kalt: Envy24HF. Lydkortet vil jeg tro er lagd for 7:1 siden den har alle de fargene til det :) SÅ jeg kjøpte jo et 7:1 sett, og kopla opp alt sammen, plugga i, men no surround. :cry:

Inni det programmet er det sånn "teste hver enkelt høyttaler"-oppsett, men når de jeg trykker på spiller ikke av, en annen gjør det i steden for. Det er helt random hvem som spiller av :hmm: Jeg har å satt det på 7:1 innpå lydegenskaper på Windows XP... det er denne løsningen jeg kjøpte..

Når jeg fikk den så var bånn på subwooferen ødelagt, røska ut av hullet sitt, så vi skrudde det på plass igjen. Noen som veit hva som er galt??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg fikk den så var bånn på subwooferen ødelagt, røska ut av hullet sitt, så vi skrudde det på plass igjen. Noen som veit hva som er galt??

Da ville jeg satset på å returnert surround settet, kan tenkes at det har blitt skadet på andre måter. Forsterkeren ligger vel i samme boks som sub'en. Hvilket sett er det?

Lenke til kommentar
Når jeg fikk den så var bånn på subwooferen ødelagt, røska  ut av hullet sitt, så vi skrudde det på plass igjen. Noen som veit hva som er galt??

Da ville jeg satset på å returnert surround settet, kan tenkes at det har blitt skadet på andre måter. Forsterkeren ligger vel i samme boks som sub'en. Hvilket sett er det?

Jeg vil nødig levere tilbake alt, for vi har spikra og snekra det ganske vakkert opp :blush::roll: Men det er DETTE settet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...