Langbein Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har hittil bare kjøpt Verbatim (og har vært veldig fornøyd med de) men siden det har blitt mye brenning i det siste vurderer jeg å kjøpe noen billigere DVD+R plater. Noen som har en idé om hvilke plater som for tiden har best kvalitet til rundt 4,- stykk, altså rundt 100-lappen for en 25-pack spindel? PSdata har noen Samsung-plater til 88,- for 25. Er de bra eller fins det noen bedre? Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Samsung platene er laget av optodisc og kvaliteten varierer fra plate til plate. Uansett ikke mye å skryte av. Ville heller kjøpt Universal eller eProformance plater. Begge produseres av Prodisc og er av god kvalitet. MPX selger eProfromance i 25 pakk til 75 kr HER Det sies derimot at enkelt e har fått printbare plater fra et feilparti. Derfor ville jeg nok sendt dem en mail på forhånd slik at du får riktige og feilfrie plater! Endret 6. mars 2005 av Gerrard Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 jeg er godt fornøyd med ePerformance dvd+r platene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå