Gå til innhold

Vannlekkasje!!! NAI!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-25 17:55, Prog_Kick skrev:

hehe...hvis jeg ikke får det til og virke,skal jeg sende det inn :smile: lol har noen gjort slikt før? og fått nytt eller peng på garantien?

hehe jah, brodern klarte å miste en hd ned på et steingulv.. den fikk en svær bulk men fikk enda en ny på grantien.. :grin:

Lenke til kommentar

Zn00ker: hvis du passer på å dobbeltskjekke alt så er Risikoen temmlig liten,jeg gjorde bare en "slurvete" jobb,og får nå betale for det :sad:

har skjermkortet til Tørk oppå skjermen min nå,får håpe det hjelper!

Hvis ikke får jeg prøve å få nytt eller kjøpe meg et nytt :sad:

Lenke til kommentar

det hjelper ikke å bare tørke rens med wd 40 eller electrokliner eller noe slik og så tørke kortet

vips i orden..

har bada to hovedkort og skjermkortet mitt har litt brente kontakter pga vann men fungerer utmerket....

lykke til

amd duron 1.2G @ 1313

amd pro waterkitt

2*papst 80*80 12db ++

gforce 2 ti 500xp 501@274

64 mb 4.0 ns ddr golden

40 gb hd

msi k7t raid turbo 3.0

1Gb sdram 133

[ Denne Melding var redigert av: serok på 2002-06-25 20:04 ]

Lenke til kommentar

Tosta ein gammel ATI all in Wonder ein gang ... RGB'en vart litt smasha ... la oss berre sei at Blåfargen magla :smile: ... det var no pga. at eg hadde hatt det ligganes litt for nær ein kant på eit bord :smile: dermed BANG i gulvet ... var bort å fikk det sendt inn på Pcsjappa ... d var 2 års garanti på skjermkortet å det var 1 år & 9 mnd gammelt :smile: ... så vart de sendt inn å eg skulle få eit nytt i retur ... de nye kortet var ein All In Wonder 128 Pro 32MB siden det gammle kortet var gått ut av produksjon , så du kan sei at eg fikk ei GRATIS oppgradering av maskina :smile: ... ,men 32MB minne på videokortet var litt masse for den gammle P1 133MHz , så når eg spillte Q2 så hakket det pga. litt masse minne :smile: hehe det var da eg Kjøpe Celeron 300 :smile:

Lenke til kommentar

Hadde et lignende uhell et par ganger :razz:

Men jeg fikk alt til å fungere igjen. :smile:

Du får håpe at skjermkortet overlever.

Er vondt når du ser vannet dryppe på skjermkort,lydkort og nettverkskort :smile:

Amd tb 1400@1503 143x10.5

idle temp 7 max load 23 :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-29 19:36, NO_TECH skrev:

Hadde et lignende uhell et par ganger :razz:

Men jeg fikk alt til å fungere igjen. :smile:

Du får håpe at skjermkortet overlever.

Er vondt når du ser vannet dryppe på skjermkort,lydkort og nettverkskort :smile:

Amd tb 1400@1503 143x10.5

idle temp 7 max load 23 :smile:

Enig med NO_TECH. Det bør ikke være noen grunn til at skjermkortet har tatt kvelden dersom det bare var var vann. Det kan jo hende at maskinen din (eller vannet er såpass forurenset at det ledet strøm) Man kan aldri vite selvsagt, men jeg tror det ordner seg for deg.

Ønsker deg lykke til.

Sveinl

Mine hardwarespesifikasjoner

[ Denne Melding var redigert av: sveinl på 2002-06-30 21:15 ]

Lenke til kommentar

Er i utgangspunktet skeptisk til å ha masse vann og en egen algekultur inni PC'n min. Har jo sett så mange skrekkeksempler på hva biologiske datamaskiner kan gjøre på film. Utvikle egen AI og utslette menneskerasen osv. Nei. Ingen alger i MIN maskin nei.

Lenke til kommentar

Quote:

hehe jah, brodern klarte å miste en hd ned på et steingulv.. den fikk en svær bulk men fikk enda en ny på grantien..
:grin:

Hehe minner meg om når jeg og en kompis prøvde å lodde inn modchip på Playstation. Fikk det ikke til å funke selvsagt (altfor stor loddebolt når man skal lodde RETT på de tynne banene på en cpu). Fikk ikke bilde på skiten etterpå. Hva gjorde vi? jo..skrudde opp hele greia igjen, lodda ut ledningene og brikken, satte sammen igjen og gikk til butikken. "Den slutta å virke"..de tok den rett inn og ga meg ny. UTEN Å SJEKKE :smile: Tipper verkstedfolka ble rimelig rød i trynet når de så loddesølet nedi CPU'en..men da var det for seint hehe.

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-06-29 20:11 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...