Heatsink Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Bytta nettopp til denne zalman kjøleren http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5619 Er veldig fornøyd med den. Kjøler bra og bråker ikke. den der selger som hakka møkk, har en på vei i posten selv Lenke til kommentar
underground Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 takkler zalman kjøleren jeg skal kjøpe XT hastighet? Har hatt mitt Powercolor 9800PRO oppe i 432 på core og 375 på minne. Husker ikke hva som er XT hastighet. Men mitt kort har R350) kjerne ikke XT kjerne (R360). Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 ok. har fått alt nå.. nå har jeg tatt av kjøleren å tatt bort pastaen med q-tips.. men.. korte mitt er et hercules 9800 pro-- å den har den kobberplaten på baksiden. problemet er at den sitter nå inn i helvets hard .. må ta den av får å få skruene igjennom.. er det bare å "røske" den av ? -takk Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 sry for bump. men pc'en er "plukket" fra hverandre som den har vært i noen timer nå, p grunn av at jeg venter på svar ingen som vet svar på spm mitt ? Lenke til kommentar
underground Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvordan er den festet da?. Vis den sitter jævli hardt så må den jo være festa på en eller annen måte. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Hvordan er den festet da?. Vis den sitter jævli hardt så må den jo være festa på en eller annen måte. hehe-. tok en spansk en, tok en tang å klippet av "ørene" til den. slik at jeg fikk festet den nye oppa lol. funket som faan.. (nei. ikkeoppå den andre vifta nei) tror den var sotte fast med termisk lim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå