dephz Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg bestilte denne musa fra www.databutikken.com/no .. og når jeg hadde hatt den i ca 2 dager så slutta den plutselig å lyse ? WTF ?! hva kan jeg gjøre ? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 test en annen usb port, skjedde med meg etter jeg hadde spilt UT2K4.. skjer av og til nå også, den er bare død under oppstart så må jeg bytte port Lenke til kommentar
dephz Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 hehe ikke noe med det å gjøre .. for den er akkurat lik i mangen pc'er og alle usb porter :| Lenke til kommentar
gsn Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 send mail til databutikken og si at den er ødelagt, spør hva du skal gjøre for å få den på garantien Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har du dreve å justert på usb hzen? Lenke til kommentar
dephz Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Ja, men det gjorde jeg lenge før jeg fikk musa. åsså begynner den å fucke 2 dager etter på? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 uffda.. du må jo si fra om slikt ! ja da er det uten tvil det som har drept musa di hvis den ikke funger på andre maskiner.. hvis ikke setter du den tilbake på 250 hz Lenke til kommentar
dephz Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 jamen den funker viss jeg drar litt i ledningen så jeg tror ikke HZ'en er noge problem da.. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Da er det nok en kontakt feil. Send inn musa og motta en ny Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Samme problemet som jeg hadde! Får ny mus til uken jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå