bleidd Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg skulle aller helst hatt en Lotus Elise Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg liker 240ene pga utseendet (ja, faktisk), prisen, motorene, slitstyrken, sikkerheten (til en så gammel bil å være, that is), nostalgien.. Det er bare noe som er så iøynefallende der for meg.. Må si meg enig med deg og er stolt over det. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 MUSTANG er KONGE er det en bil jeg SKAL ha, så er det en mustang. Ellers digger jeg Ford GT (kanskje litt urealistisk kjøp, men den er jo rå): http://www.fordvehicles.com/fordgt/ Lenke til kommentar
chma Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Svart V70R AWD Chiptrimmet + bytte ut bla. luftfilter = 375hk/525nm Evnt en Svart XC70 2,5T Chiptrimming + bytte div smådeler= 265hk/410nm Sota ruter og 2stk tusen metere. Så anonym som mulig...kanskje jeg hadde beholdt R emblemet ellers skal den være så anonym som mulig. Invendig revet ut stereoen og satt inn navigasjon, gsm mobil og dabradio...og plassert hele rekka med antenner på taket Gjett om jeg hadde fått ligge i fred i venstrefila... Ellers liker jeg og store biler...veldig store...Dodge Ram Powerwogen og Dodge Ram MegaCab. Vandalen: Elise er treig sammenlignet med lynet Exige...som forøverig Lotus har laget en racing version av som har 405hk, med sine 850kg så tror jeg den flytter på seg.. Endret 11. mars 2005 av chma Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Vandalen: Elise er treig sammenlignet med lynet Exige...som forøverig Lotus har laget en racing version av som har 405hk, med sine 850kg så tror jeg den flytter på seg.. Fart er ikke alt for meg. "Racerbil" har jeg nå likevel. Men Elise passer meg dessverre ikke uansett, fikk ikke plass i den rett og slett (192cm høy, 110kg). Ser ut som den er laget for folk opp til 180 eller noe. Men lyst på en? Ja Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det må vel bli en impreza wrx sti 22b - dog de er vanskelig å få tak i et godt eksemplar av. En s203 ville ikke vært å forakte heller, selv om høyreratt ikke er min favoritt Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hmm, stort bilde, tror jeg bare linker det... Skyline... Lenke til kommentar
chma Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Vandalen: Elise er treig sammenlignet med lynet Exige...som forøverig Lotus har laget en racing version av som har 405hk, med sine 850kg så tror jeg den flytter på seg.. Fart er ikke alt for meg. "Racerbil" har jeg nå likevel. Men Elise passer meg dessverre ikke uansett, fikk ikke plass i den rett og slett (192cm høy, 110kg). Ser ut som den er laget for folk opp til 180 eller noe. Men lyst på en? Ja Hehe, Exige er ikke noen killer på toppfart eller aksrellasjon, men svinger.... Værsting versjonen jeg nevnte kommer ikke i produksjon, men angivelig skal Exige være mye raskere enn Elise gjennom svinger. Hvor vidt man kan stole 100% på testene til topgear er en annen sak, men det er den sjette raskeste bilen de har kjørt rundt banen....i fuktig, ikke mye vann, men "damp track"..... Vanligvis liker jeg ikke helt Less is more, men Lotus er ett unntak... Skyline er en riskoker en rask en sådann... Men om vi snakker uten å tenke over penger, Mclaren 1995 F1 LM, Porsche Carrera GT, Enzo Ferrari, noen syns kanskje de ikke er pene, men hallo hvem bryr seg når du kjører fortere rundt en bane enn nesten allt annet som kan registreres på hvite skilter... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hmm, stort bilde, tror jeg bare linker det... Skyline... TJUV! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Den beste bilen må være; Volvo 240 SE -93. Eller så synes jeg dette er en bra bil; EVOLVE S60R. (The Blue Car) Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Bentley Arnage R utvilsomt. Bilen er utrolig pen og den utstråler klasse og stolthet. Dessuten er den en super familiebil. Bentley Arnage Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Mini Cooper, originalen evt. Morris Mini De oser originalitet! Lenke til kommentar
skyline Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Min favoritt bil er uten tvil Nissan Skyline GT-R R34 Nürburgring Editon M-Spec, jeg er så uheldig at jeg bare har en Skyline GT-R R32 selv, men den duger den også My ride: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg liker litt store biler da.. Og da kommer vi ikke uten Volvo XC 90 PUV: Og Porsche Cayenne Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Lancia Delta HF Integravel Evoluzione 2. Sykeste bilen jeg noensinne har sittet på med (og jeg har kjørt mye rart). Ellers liker jeg veldig godt Super Seven replicaene til Caterham, så mye at jeg faktisk har bestilt meg en nå... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Goophy: Det må jo være den styggeste bilen som noen sinne har rulla på 4 hjul Neida, misunnelig jeg, nehei Får vi se noen bilder når den kommer?? Farge du skal ha da? Grattis forresten. Gleder meg til å se...... Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) BMW M3 Cab, uten tvil. Finnes ikke noe finere Endret 7. april 2005 av Merathio Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Goophy: Det må jo være den styggeste bilen som noen sinne har rulla på 4 hjul Sure, men den kjører fortsatt fra det meste hvis det er svinger. Skal være nærmest identisk med den som er avbildet. Minus alt av karbon bodyparts og karbon dashboard. Får delene senest i Juni og så får vi se hvor lang tid det tar å bygge og sette opp. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Chevrolet 210 Sedan 1955 med litt drag racing stil over seg Har tidligere hatt en Chevelle 67 med trimmet 350. Ikke noe som V8 med headers og 3 toms eksosanlegg. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 å goophy! nå blei jeg missunnelig! hvor mye kommer hærligheten på? en av mine (muligens uopnåelig?) favoritter er jo seff en supra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå