Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken bil er din yndligs bil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

1991/1992 Pontiac firebird firehawk. Med competition package, med vanlig interiør uten bur. Selv om jeg ikke er 100% sikker på om den kombinasjonen finnes. Forøvrig bare laget 25stk. Corvette Zr-1 prestanda i en 4seters sportsbil :)

3rdhawk1A.jpg en av de 3 som ikke er røde

Lenke til kommentar

Favorittbilen min er for øyeblikket en Skoda Octavia L&K 1,9 TDI DSG, og jeg kommer antakelig til å kjøpe en etter nyttår når avgiftene går litt ned. Jeg har penger nok til å kjøpe mye dyrere bil, men mener å bruke mer penger på bil er bortkastede penger siden Skodaen dekker alle mine behov.

Lenke til kommentar

Gidder ikke nevne alle biler som er helt usaklig, som jeg aldri kommer til å få råd til.

Men, frister med en nyere Audi A3 1,8T om noen år.

Eventuelt en Audi A4.

Som førstegangsbil satser jeg på å kjøpe en VW Golf III eller VW Polo.

Av enkle grunner; Liten enkel bil, rimelig forsikring, får en brukbar ny bil i forhold til pris.

Prøvesatt en Audi A6 S-line quattro 3,0 tdi idag, kan ikke si annet en at den var RÅ!

a6sline2.jpg

Sånn generelt har jeg veldig sansen for Audi :love:

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Favorittbilen min er for øyeblikket en Skoda Octavia L&K 1,9 TDI DSG, og jeg kommer antakelig til å kjøpe en etter nyttår når avgiftene går litt ned. Jeg har penger nok til å kjøpe mye dyrere bil, men mener å bruke mer penger på bil er bortkastede penger siden Skodaen dekker alle mine behov.

7122736[/snapback]

Er jo helt sinnsykt hvor mye du får for pengene når du kjøper den bilen. Eneste er at jeg ville chipet den. Kan bli litt kjedlig med bare 105 hk eller der omkring.

Lenke til kommentar

Jeg er svak for italienske sportsbiler fra 70-tallet, fra den tiden jeg selv ble interessert i sportsbiler. En av drømmebilene fra den gangen er Lancia Stratos, som jeg synes er steintøff, her i en skikkelig 70-tallsfarge:

10.jpg

stratos03.jpg

Av dagens biler drømmer jeg mest om en engelsk Ariel Atom 2, som det nå finnes en nordisk importør for:

Picture%2037.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...