Gå til innhold

Prog for og slå av skjemen ect på en annen på lan?

Anbefalte innlegg

Ja.. sitter på LAN og en kamerat mener at det er umulig for meg og slå av skjemen hans eller noe sånnt på hans pc via pcen min på hans.. Jeg bruke te program for to år siden for og gjøre dette men husker ikke hva det heter.. Noen som vet om noen programmer som jeg kan gjøre dette med? Takker for raske svar:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alle disse må legges inn på hans pc på forhånd... flere av de koster penger, men jeg gidder ikke hjelpe deg utover dette om du bare skal lage faen. Disse programmene brukes for å styre andre maskiner (f.eks. servere) ikke for å more seg

Lenke til kommentar
alle disse må legges inn på hans pc på forhånd... flere av de koster penger, men jeg gidder ikke hjelpe deg utover dette om du bare skal lage faen. Disse programmene brukes for å styre andre maskiner (f.eks. servere) ikke for å more seg

Jeg vet at de må legges inn på hans pc.. men jeg skal bare prøve pga han vil at jeg skal gjøre det.. ingen som kan hjelpe meg da?

Lenke til kommentar

Radmin funker på tvers av Windowsene. bare å installer Radmin på den maskina du skal styre og du skal i teorien kunne styre maskina vi web. selv bruker jeg å installere Radmin på både den som skal styres og den maskina blir styrt fra. enklest slik.

Lenke til kommentar
Radmin funker på tvers av Windowsene. bare å installer Radmin på den maskina du skal styre og du skal i teorien kunne styre maskina vi web. selv bruker jeg å installere Radmin på både den som skal styres og den maskina blir styrt fra. enklest slik.

Flott!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...