Torjus Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg kjøpte razer for 400kr på komplett (superweekend) Og nå skal jeg sende den inn, hvis jeg får pengene tilbake, får jeg 400 eller 600 igjen da? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hvorfor skal du sende den inn? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 er det innenfor 14 dagers angrerett vil du mest sansynlig få igjen det du betalte for den Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Hvorfor skal du sende den inn? Høy knirking i venstre museknapp. Det er vel god nok grunn? Når en mus på verdi til 600 så forventer jeg ikke det skal være høy knirke lyd... er aktiv gamer og det er veldig irriterende! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 er det innenfor 14 dagers angrerett vil du mest sansynlig få igjen det du betalte for den Kjøpte den 14. feb Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Det skal være sånn. Men det er bare digg, siden knappen er så følsom. Mx510 er ikke likefølsom synes jeg. Edit: Lyden er ikke noe spess høy:P Endret 6. mars 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Det skal da ikke være sånn ffs! Det knirker og vibrerer i hele musa når den knirker... det gjør sånn at museknappen blir litt værre å få trykt ned t.o.m Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ok, da er det feil på musen. Send den inn å få ny? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 da er det reklamasjon du tenker på. Send en mail først så du slipper å betale 2xfrakt og testgebyr fordi de anså den som ok Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Da sender jeg en mail nå! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg kjøpte razer for 400kr på komplett (superweekend)Og nå skal jeg sende den inn, hvis jeg får pengene tilbake, får jeg 400 eller 600 igjen da? Jeg lo litt her faktisk. Altså, du får jo selvsagt ikke tilbake mer penger enn det du betalte. Akkurat den logikken må du nesten forklare. Du kan jo ikke kjøpe noe som er på tilbud og forvente å få tilbake eventuell full pris. Trond Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg kjøpte razer for 400kr på komplett (superweekend)Og nå skal jeg sende den inn, hvis jeg får pengene tilbake, får jeg 400 eller 600 igjen da? Jeg lo litt her faktisk. Altså, du får jo selvsagt ikke tilbake mer penger enn det du betalte. Akkurat den logikken må du nesten forklare. Du kan jo ikke kjøpe noe som er på tilbud og forvente å få tilbake eventuell full pris. Trond Hehe, er litt trøtt akkurat nå... ( ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå