Gå til innhold

Istedet for ny razer tilbake, heller få en mx518?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om butikken får kreditt på musa av razer sin produsent, så kan de nok være snille og gi deg en annen mus om den koster det samme. Koster den 18,- mer, så kan det faktisk hende at du må betale 18,- mer.

 

Men, om razer sin produsent feks sender en erstatningsmus direkte fra et verksted eller noe slikt, og ikke gir kreditt, da får du denne musa og det får du ikke gjort noe med.

Lenke til kommentar

Fikk denne mailen nå:

 

Vi har dessverre ikke mulighet til å legge returer med mellomlegg. Du kan i dette tilfellet gi uttrykk for ditt øsnke og det kan hende vi krediterer kjøpet slik at du kan bestille øsnket mus fra nettet, men jeg kan ikke garantere dette da det er returavdelingen vår som tar denne avgjørelsen.

 

 

Dvs at jeg får enten ny razer eller pengene tilbake?

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar

er dette innen 14 dager har du den velkjente 14dagers-angreretten. så lenge DU ikke har ødelagt musen har du full rett til å returnere den.. så om du får byttet den til en annen mus skulle egentli ikke ver noe problem vil jeg tro så lenge prisen er samme/mindre. Nekter de deg dette kan du alltids bare bruke angreretten å få igjen pengene, for så å bestille den mx-musen på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...