Gå til innhold

Golden sample? Deluxe?

Twister

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg et nytt skjermkort og det står mellom asus og GW sine ti4200 128mb kort.

Men det jeg lurer på er hva som er forskjellden på "golden sample" og ikke "golden sample" til GW?

Likedan "deluxe" og ikke "deluxe" korene til asus?

Mer enn tv-inn funksjonen.

Og hvilket som er best kjøp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

golden sample det er kort med god ram, og litt ekstra kjøling slik at du kan klokke litt meir enn vanleg utgave

men asus deluxe kort er vel kort med tv-in og så får du med 3d briller som du får vondt i av

Lenke til kommentar

Har testa de to kortene det her er snakk om bare att det var 4600 utgavene , når det gjelder Asus heter kortet Ultra deluxe og det har en helt rå kjøler laget i kopper inklusive vifta og kjøleplate på baksiden,dette kortet var faktisk nesten 200 gram tyngre enn standardkortet noe som sier litt om kjøleribba.Jeg testet kortene på samme maskin med samme driverne og der kom Asus best ut både på std oppsett og på overklokking,når det gjelder 3d brillene er disse kommet i en ny og bedre utgave enn de som var

Lenke til kommentar

Om ti 4400 har samme kjøleren er jeg faktisk ikke sikker på dette får du sikkert vite hos forhandler, det som er pussig er at jeg aldri har sett kortet annonsert noen steder med denne kjøleren selv ikke på asus sine sider, der står den avbildet med den vanelige plastkjøleren som bråker noe forferdelig.

Det er rart at de har en utgave av kortet med en sånn kjøler som dette og så er det ikke vist noen stedet,jeg fikk derfor en positiv overraskelse da kortet kom og det var den som gjorde utslaget for valg av kort

Lenke til kommentar

Da har jeg et problem. Jeg vil gjerne ha maskinen ferdig til xenox 2 aug.

Problemet er at både deluxe og GS kortene er ubereftet 05.07.

Men de har GW ikke GS.

Kan jeg kjøpe den og sette en kabinett vifte til å kjøle den eksta mye. Tør jeg ta sjensen på å vente?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...