Gå til innhold

Gamecube eller Xbox?

Cerb89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke noe særlig erfaring med Xbox, men du kan jo sjekke litt hvilke spill som er/kommer til hvilke konsoller og velge utifra det. Kommer både Resident Evil 4 og det nye Zelda-spillet på GC så jeg ville gått for det. Men nå gleder jeg meg som en helt til disse da ;)

Lenke til kommentar
Ville valgt Xbox. Det er en kraftigere spillmaskin, samtidig trenger du ikke å kjøpe tilleggsutstyr som memory card, osv.. syntes GC har mer barnerettete spill, og liker derfor spillene til Xbox bedre.

Det han sa, og XBoxlive er genialt :D Elsker xbox :D malte min rosa xD med gul X :D:p

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg ville ha kjøpt GC pga spillene. Xbox har så og si alt det Ps2 har (- et par eksklusive titler og + et par eksklusive titler) Zelda serien er alene nok grunn til å kjøpe GC + alle de andre spillene som bare kommer til GC! Det er 3 spill som jeg kunne ha tenkt meg å spille, som bare kommer på Xbox. Det er Halo2, Conker: Live & Reloaded og Oddworld - Stranger's Wrath. Mens resten finner jeg på Ps2. Resten av eksklusive spill til Xbox har jeg 0 behov for...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Hvis valget hadde vært mellom GC eller Xbox (har begge)

Så ville jeg valgt Xbox, det er ganske mange muligheter hvis man vurderer modding. Spillene på PS2 og Xbox er jo ikke så velig like, kan jo komme med et lite spilltips til deg på Xbox.

- Halo 2

- Fable

- Ninja Gaiden

Lenke til kommentar

spilltips til GC:

-FZero

-Resident Evil 4

- Eternal Darkness

- Resident Evil ReMake

- Mario Kart

- Viewtiful Joe

- Zelda

- Metroid Prime 1 og 2

osv osv osv. =)

Og ovenfor er det bare resi serien og viewtiful joe du kan se på noen annen konsoll.

GC er mer konsollen med AAA tittlene som du ikke får på andre konsoller.

Kombinert med en annen konsoll blir d jo perfekt :p

Lenke til kommentar

GC visst du MÅ ha nå:) Der er jo metroid spillene, zelda (som det sikkert kommer fler av) og en masse andre veldig bra spill! Men kommer det ikke ut ps3 og x-bob2 og en ny version av gamecube snart da? snart og snart, kanskje i 2006? alikavel, verdt å vente skal du se :yes:

Lenke til kommentar

Du glemte å nevne en av de viktigste tittlene for GC, nemlig Metal Gear Solid:The Twin Snakes :D

Glemte den med vilje ettersom den finnes på PS2 også, =)

Twin snakes er jo genial da .

Btw..Xbox....nevn store ekslusive titler som ikke er for like pcspill eller ikke kun er tidsbegrensede eksklusive spilltitler?

Lenke til kommentar

Jeg hadde GC før, men har gått over til xbox. Grunnen til dette var de enorme mulighetene som ligger i modifiserings delen. En chippet xbox med større HD er helt genialt, uansett om en bruker den til å spille eller ikke. Bare xbmc er jo grunn alene til å kjøpe seg xbox, hvertfall nesten.

Eneste jeg savner fra min GC er et par av spillene som ikke er å finne til xbox, dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...