thlangva Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) jeg har et problem med programmen bulletproof FTP, jeg har lagd en server og kommer inn på den fra en annen pc vi har her hjemme, men det er en kammerat som skulle prøve og komme på, men det gikk ikke er det noen som veit hvorfor, kna det være fori han ikke er på samme ip adresse, men det skal jo ikke ha noen ting og si, er det noen som kan hjelpe meg!? #topic endret av moderator jankee# Endret 7. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Werewolf85 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Han prøver vel å accesse ftp'n din gjennom "inet IP'n din" (den ip adressen du har fått av isp) og ikke din lokale uregistrerte ip? Lenke til kommentar
thlangva Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Han prøver vel å accesse ftp'n din gjennom "inet IP'n din" (den ip adressen du har fått av isp) og ikke din lokale uregistrerte ip? hvor finner jeg den ip'en a? Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 To muligheter: Feil IP Brannmur blokkerer porten Lenke til kommentar
Jannern81 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kjører du gjennom nat(router) må du forwarde porten ftpserveren bruker til din pc. og husk kameraten din må bruke din eksterne ip ikke den interne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå