Gå til innhold

512 mb minnekort i Nokia 3230?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke 3230 og kan derfor ikke si noe som du kan stole på.

Men har derimot en veiledende ide; for som ^Cartman^ antyder til så har egentlig de maks grensene hos Nokia.no/com o.l. stemmt helt med virkeligheten. For å ta et eksempel: i Nokia 6600 er liksom 128 mb. maks, men her kjører også 1024 mb.

Men siden jeg som sagt ikke har prøvd telefonen med 512 mb. så vil jeg ikke våge å love noe, men heller anbefale deg å dra til en butikk med dette og spør om du får prøve kortet/ eller spør om selgeren tror det vil virke. (Da står du som regel sterkere om det skulle vise seg at det ikke virker)

Litt OT: Kan jeg bruke mitt 256MB-RS-MMC ifra min Nokia 6260 å plassere det inni Nokia 3230. Vil det fungrere da eller der det forskjell på minnekorta som passer i Nokia 6260 og 3230?

Nei, det tror jeg ikke vil fungere! Nokia 3230 er som Nokia 6630 og støtter bare minnekort med spenning på 1,8V/3,0V, hvis minnekortet du har ikke har denne spenningen vil heller ikke minnekortet fungere i 3230. Mest sannsynlig har du ikke et slikt minnekort med mindre du har bestilt fra utlandet - de kompatible minnekortene til de nyeste Nokia modellene har nemlig ikke kommet på markedet i Norge ennå.

Endret av håvard87
Er du sikker på at 3230 bruker RSmmc-DV håvard87?

Nei, man kan aldri være sikker men Nokia har på alle mobiler med RS-MMC brukt denne standarden med Dual Voltage og det skal de visst fortsette med i fremtiden etter hva jeg har forstått - bare se på f.eks. 6680. Så jeg vil tippe og synes det vil være veldig rart hvis de akkurat på 3230 velger noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...