CAT0 Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: From : trondheim <[email protected]> To : [email protected] (min egen mail) Subject : A good tool Date : 11Tue, 25 Jun 2002 10:22:51 +0200 (MET DST)Hello,This is a very good toolI hope you would like it.260k Utrolig bra.... Lenke til kommentar
knut Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hvis dette er klez viruset endrer de avsender navnet med en som ligger i kontaktlisten i outlook/outlook express. Dette gjør at det sannsynligvis ikke er komplett trondheim som har virus, men en som er kunde av dem. Lenke til kommentar
arcade Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei! Bare et klez-virus igjen. Ta å høyreklikk på meldingen og velg egenskaper. Under detaljer->return-path kan du se hvem som er den egentlige avsenderen. Her har Komplett vært så uheldig at de står i en adressebok til en person er som er infisert, men det er jo lite de kan gjøre med det. :smile: Arcade Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 Hva fikk deg til å tro at jeg kjører outlook/windows i det hele tatt? Jeg har mozilla og linux, og bruker hotmail... hvordan sjekker jeg om det er komplett eller en annen som har sendt meg det? Bare trykke på reply? Lenke til kommentar
arcade Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Ja, prøv det. Beklager at mine fordommer forledet meg til å tro at du kjørte noen Microsoft produkter :smile: Jeg burde visst bedre, tar selvfølgelig selvkritikk!! Arcade Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 Da sendes det en mail til [email protected] sender en mail dit jeg.. (en sint en) Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 15:50, hanscats skrev:Da sendes det en mail til [email protected]sender en mail dit jeg.. (en sint en) tåpelig.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 15:41, hanscats skrev:Hva fikk deg til å tro at jeg kjører outlook/windows i det hele tatt?Jeg har mozilla og linux, og bruker hotmail... Mozilla, Linux.... og HOTMAIL??? Da bruker du jo MS allikevel da. Tror ikke Hotmail er skånet for klez... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-26 17:33, yummy skrev:Mozilla, Linux.... og HOTMAIL??? Da bruker du jo MS allikevel da. Tror ikke Hotmail er skånet for klez... heller motsatt selv bruker jeg opera og linux :smile: skal snart sette opp mailserver (jippi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå