Peppep Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har HW-nettverket engasjert TNS Gallup? Hver gang jeg laster en side i nettverket (ihvertfall hw.no og forumet) får jeg "Connecting to remote hst statistik-gallupnet (sic)". Hvorfor det? (Nå var det ikke derfor jeg lagde tråden, men det kan også nevnes at denne serveren til tider er treig, og gjør at lastingen henger litt.) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 HW.no og søstersidene har da alltid vært "med" på Gallup sine undersøkelser? Altså, sjekker du lista deres over Norges største sider osv er da alltid HW.no nevnt. Hva er problemet? :S Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Er vel bare jeg som ikke har lagt merke til det før nå, da. Visste ikke at det ble sendt data til gallup for hver sidevisning. Edit: Og hvis det er så enkelt, så er det vel bare å sette denne som løst? Endret 6. mars 2005 av bhsand Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Du finner listen her om du er interessert Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 For øyeblikket kjører vi doble målekoder, fordi systemet krever at vi gjør det. Dette kan føre til at sider laster litt treigere enn vanlig (fordi det rett og slett er meir å gjere). Vi kjem til å fjerne den gamle metoden når vi får klarsignal for det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 [auto-reply] Saken er herved sett på som løst/ordnet/fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg