hølands_gutt Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 jeg har lyst på et nytt lydkort, trenger det fordi jeg er en gamer hadde lyst på disse to men hvem burde jeg velge kom gjerne med anre jeg vil ikke bruke mer en 800 kr på lyd kort! denne eller Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Creative SB Audigy 2 ZS, Bulk PCI Lydkort,THX,7.1,24-bit/192KHz til 450 kr ca. er veldig billig. Det er mye bedre en LS. Velg Audigy 2 ZS. Et bra lydkort! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 du trenger ikke å bruke mye penger på lydkort i det hele tatt jeg selv har et til bare 3-400 kr og det fungerte like bra som det forige som kosta meir men blei ødlagt fortare. Så det beste er ikke altid det beste Foresten her er et kort som skulle funke greit hvis du absolutt ikke vil bruke 7-800 kr. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Er nok litt misvisende den prisen på LS kortet i den linken, siden det medfølger Hitman 2 spill. Kjøpte mitt for en tid tilbake i bulk, tror jeg betalte rundt 200 for det. Har ingenting å utsette på det. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 jeg sitter og ser på audigy 2 zs som kilko sa, jeg vurdere på og kjøpe den....noen som har det lydkorte som kan gi meg konklusjoner? noen erfarende? Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har akkurat kjøpt audigy 2 zs og angrer ikke ett sekund! Gikk fra SB Live 1024 og lyden ble en helt annen. Mer dybde i bass og mer klang og renhet i diskant. Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Noen som aner forskjellen på de forskjellige lydkortene mht hvor mye CPU resurser de trekker? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 ok...noen som vet hvor det er billigst og kjøpe sb audigy ls eller audigy 2 zs??? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Noen som aner forskjellen på de forskjellige lydkortene mht hvor mye CPU resurser de trekker? http://www.3dsoundsurge.com/reviews.html#Soundcard Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 ok..jeg har bestillt Ls fordi jeg harx hørt så mye bra om den! vis jeg blir misfornlyd så tar jeg og leverer den tilbake og tar audigy zs 2 Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Selv har jeg Audigy LS og fungerer greit men blir nok Audigy 2 neste gang. Forresten en hilsen fra Høland her og hølands_gutt Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 jo da..... takk! jeg har fått til med at jeg skal få audigy 2 zs, masa med dem på telefon og kom til at jeg fikk avbestilt LS og får ZS, jeg tror jeg blir fornøyd vis ikke så vet jeg ikke noen andre muligheter... Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) ja du skulle nok ha hørt på brorn din ja ! :!: Creative SB Audigy 2 ZS, Bulk PCI Lydkort,THX,7.1,24-bit/192KHz til 450 kr ca. er veldig billig. Det er mye bedre en LS. Velg Audigy 2 ZS. Et bra lydkort! Endret 11. mars 2005 av geromino Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Creative SB Audigy 2 ZS, Bulk PCI Lydkort,THX,7.1,24-bit/192KHz til 450 kr ca. er veldig billig. Det er mye bedre en LS. Velg Audigy 2 ZS. Et bra lydkort! Yeah, har det jeg også. Mye for pengene så løp og kjøp Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 jeg løper...!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå