Guljar Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Hei Prøvde ut min nye Sigma 105mm F2.8 EX deg Macro linsen som jeg fikk nettopp, ble kjøpt for å ta makrobilder, men ser ut til at dette kan bli en allsidig linse -Kamera: Nikon D70 -lens: 105mm F/2.8 D -ISO: 200 -1/1600sec - F/4 Endret 7. mars 2005 av faaeri Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei! Fiskemåke det der Syns det ble et ganske fint bilde. Den diffuse bakgrunnen passer bra og fiskemåkene er skarpe begge 2. Fine og varme farger. Fint at det ikke bare ble et bilde av bare en måke, men også litt natur omkring. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det var eit fint bilde... Men går det ann å få naturen bak skalrapere selv om ein fokuserer på måsen? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har samme objektivet og bruker det nesten til alt mulig. Men skulle så gjerne ha hatt 200mm eller mer *sukk* Lenke til kommentar
Guljar Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Det var eit fint bilde... Men går det ann å få naturen bak skalrapere selv om ein fokuserer på måsen? ja det gjør nok det, med en mindre blenderåpning så hadde kanskje alt blitt skarpt, men då hadde ikke måkene (hovedmotivet) komme så godt fram. Lenke til kommentar
Guljar Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Har samme objektivet og bruker det nesten til alt mulig. Men skulle så gjerne ha hatt 200mm eller mer *sukk* Har selv: Sigma 70-300mm F4-5.6 APO Macro Super II og er fornøyd med den, men på lange avstander har den sin begrensning når det gjelder kvalitet, men er billig og ok. Har nå bestillt: Sigma 100-300mm F/4 EX IF HSM, og håper denne skal gi meg en enda litt bedre kvalitet på bildene. Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 pent bilde i å for seg,men jeg syntes bakgrunnen var veldig forstyrrende. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Synes det ble veldig bra. Skikkelig skarpe fuglar. Ville tatt bort den fuglen til venstre.... F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå