endrebjo Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg mente ikke at Valen har bedre stemme enn Kurt, men at Valen lager mye bedre og mer interessante låter enn Kurt. Min mening ihverfall. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Begge lager gørrr-kjedelige låter... Hvis du skal ha god musikk i samme sjanger så anbefaler eg Lene Marlin's første album.. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Liker ikke stemmen til Idol-Kurt. Den er plagsom, på et eller annet hvis. Ikke det at Kurt Valen står høyt i kurs hos meg heller. Idol-Kurt er sikkert flink til å synge, men trenger ikke like stemmen hans av den grunn. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Legen har gitt Kurt Nilsen beskjed om at dersom han ikke tar en pause, kan han få virus på stemmen. "virus på stemmen" Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 "virus på stemmen" sikkert det opplegget som går på msn messenger nå Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) OH NOES!!!!1!ONEONE Jeg er SKIKKELIG lei av slike etterligninger. Det er ikke kult i det hele tatt. Synd for kurt. Bryr jeg meg? Nei. Endret 7. mars 2005 av flodhest Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 mohaha!!!!!!! endelig en slutt på den grufulle musikken!!!!!!!! Synd på deg Og hva prater du egentlig om TLZ? Elendig? Synes Kurt gjør det beste han kan jeg. Kurt er tøff! Ingen protest! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Synes egentlig Kristian Valen er bedre enn Kurt Nilsen. Kurt Nilsen er vel egentlig den eneste Idol-vinneren som har slått skikkelig gjennom (så godt som det kan gjøres ihvertfall). Ja fy f*** han derre kjartan synger som ein hane med halsbetennelse! Kurt synger bra! Endret 7. mars 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kurt i Fenrik Lane er kanonbra. jeg digger rett og slett stemmen på mannen. Valen var mye morsomere da han var Sibbe og en Stavanger/Sandneskjendis Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Angående Kristian Valen så tror jeg veldig mange har vanskeligheter med å se på han som noen seriøs artist, siden det (i mine øyne hvertfall) er humor som liksom er hans "greie" Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Gode gamle Sibbe fra Sandnes Ingen kunne synge om "country og dame me svere patta" som han... Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 *hjelp, hjelp, jeg er fanget i halsen til Kurt Nilsen* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Og hva prater du egentlig om TLZ? Elendig? Synes Kurt gjør det beste han kan jeg. Han har solgt sjela si for lenge siden..... gidder ikke å forklare... Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Sikkert all den harde festinga hans som gjør det. For et par veker siden da han hadde konsert i sogndal røykte han seg high as a motherfucker og pulte ei kjerring på dassen :!: Endret 8. mars 2005 av hingsten Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 high as a motherfucker Ikke bli helt VG her da, "Kurt fløy so high da lynet slå ned i flyet" Det var overskrifta si det.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kurt Nilsen med bakterier i halsen! Har han ikke altid hatt det? Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kurt er sikkert flink til å synge han, men jeg liker ikke musikken hans Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Okay, nå er Kurt en av dem som faktisk kan synge i dette landet her. Det betyr ikke at jeg er fan av verken ham eller musikken hans, men synge? Ja, det kan han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå