Gå til innhold

Kurt Nilsen med bakterier i halsen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Kurt har tatt legens anbefalinger på alvor. Ved å avlyse disse to konsertene får han en pause frem til neste konsert i Kristiansand, 17. februar, sier Karlsen.

OG

(VG 05.03.05 kl. 09:28)

noe som ikke stemmer? ;)

Lenke til kommentar
Enig der, han kan og imitere, og er flink til å bruke stemmen. Og derfor får han til å synge ganske greit, men ikke på langt nær so flink som Kurt!

Ikke enig. :p

EDIT: Jeg quotet feil, jeg. :blush:

Jeg mente at Kurt er mye flinkere. :\

---

Selvlaget flashfilm;)

AHAHAHAHAHAHAHHHHHHHH! Jeg er trøtt, og jeg ler!

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Jeg har ikke hørt så fryktelig mye av verken Kristian Valen eller Kurts synging, kan hende jeg ikke likte Kristian fordi det var så uvandt at han blei så seriøst:P Jeg lo første gang jeg hørte sangen :blush:

Og til off-topic comment: :D:D det gjorde jeg når jeg lagde den også:p

Lenke til kommentar

Jeg liker Kurt mye bedre enn de andre idol-fjolsene. han har talent, men han må slappe av, og ikke ''synge'' seg ihjel. :roll:

kristan valen har et lite attraktivt utvalg av sanger. :whistle:

Edit: Faren til en i klassen min hadde visst vært med i samme fly som kurt nilsen en gang. kurt var full, og gikk flere ganger til toalettet og rallet som en galning på samme tid.

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar
Faren til en i klassen min hadde visst vært med i samme fly som kurt nilsen en gang. kurt var full, og gikk flere ganger til toalettet og rallet som en galning på samme tid.

:!:

Kunne sikkert dratt noen lapper på å gå til VG med det der. :p

Lenke til kommentar
Faren til en i klassen min hadde visst vært med i samme fly som kurt nilsen en gang. kurt var full, og gikk flere ganger til toalettet og rallet som en galning på samme tid.

:!:

Kunne sikkert dratt noen lapper på å gå til VG med det der. :p

Det var faren til Even.

Lenke til kommentar
- Kurt har tatt legens anbefalinger på alvor. Ved å avlyse disse to konsertene får han en pause frem til neste konsert i Kristiansand, 17. februar, sier Karlsen.

OG

(VG 05.03.05 kl. 09:28)

noe som ikke stemmer? ;)

Stemmer helt fint det! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...