slipknot_fan Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269066 mohaha!!!!!!! endelig en slutt på den grufulle musikken!!!!!!!! Endret 6. mars 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Synes Kurt har fin stemme, jeg. Oh, btw, slipknot_fan, jo flere utropstegn du bruker, jo mindre gidder jeg å bry meg om meningen din. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Synes egentlig Kristian Valen er bedre enn Kurt Nilsen. Kurt Nilsen er vel egentlig den eneste Idol-vinneren som har slått skikkelig gjennom (så godt som det kan gjøres ihvertfall). Lenke til kommentar
-BaSe- Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 - Kurt har tatt legens anbefalinger på alvor. Ved å avlyse disse to konsertene får han en pause frem til neste konsert i Kristiansand, 17. februar, sier Karlsen. OG (VG 05.03.05 kl. 09:28) noe som ikke stemmer? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Synes egentlig Kristian Valen er bedre enn Kurt Nilsen. Kurt Nilsen er vel egentlig den eneste Idol-vinneren som har slått skikkelig gjennom (så godt som det kan gjøres ihvertfall). Kristian Valen?????? Han kan faen ikke synge! Han høres ut som Morten Harket uansett hva han synger!! Lenke til kommentar
-BaSe- Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Enig der, han kan og imitere, og er flink til å bruke stemmen. Og derfor får han til å synge ganske greit, men ikke på langt nær so flink som Kurt! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Synes egentlig Kristian Valen er bedre enn Kurt Nilsen. que? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Enig der, han kan og imitere, og er flink til å bruke stemmen. Og derfor får han til å synge ganske greit, men ikke på langt nær so flink som Kurt! Ikke enig. EDIT: Jeg quotet feil, jeg. Jeg mente at Kurt er mye flinkere. :\ --- Selvlaget flashfilm;) AHAHAHAHAHAHAHHHHHHHH! Jeg er trøtt, og jeg ler! Endret 6. mars 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
-BaSe- Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg har ikke hørt så fryktelig mye av verken Kristian Valen eller Kurts synging, kan hende jeg ikke likte Kristian fordi det var så uvandt at han blei så seriøst:P Jeg lo første gang jeg hørte sangen Og til off-topic comment: :D det gjorde jeg når jeg lagde den også Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Kristian Valen suger. Kurt har fin stemme som han kaster bort på noe elendig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) mohaha!!!!!!! endelig en slutt på den grufulle musikken!!!!!!!! Synd på deg Og hva prater du egentlig om TLZ? Elendig? Synes Kurt gjør det beste han kan jeg. Endret 6. mars 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Jeg liker Kurt mye bedre enn de andre idol-fjolsene. han har talent, men han må slappe av, og ikke ''synge'' seg ihjel. kristan valen har et lite attraktivt utvalg av sanger. Edit: Faren til en i klassen min hadde visst vært med i samme fly som kurt nilsen en gang. kurt var full, og gikk flere ganger til toalettet og rallet som en galning på samme tid. Endret 6. mars 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Faren til en i klassen min hadde visst vært med i samme fly som kurt nilsen en gang. kurt var full, og gikk flere ganger til toalettet og rallet som en galning på samme tid. :!: Kunne sikkert dratt noen lapper på å gå til VG med det der. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Faren til en i klassen min hadde visst vært med i samme fly som kurt nilsen en gang. kurt var full, og gikk flere ganger til toalettet og rallet som en galning på samme tid. :!: Kunne sikkert dratt noen lapper på å gå til VG med det der. Det var faren til Even. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 - Kurt har tatt legens anbefalinger på alvor. Ved å avlyse disse to konsertene får han en pause frem til neste konsert i Kristiansand, 17. februar, sier Karlsen. OG (VG 05.03.05 kl. 09:28) noe som ikke stemmer? Stemmer helt fint det! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Kurt har en bra stemme. Valen suger. End of story. Endret 6. mars 2005 av Gaston Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå