b-real Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Idiotisk gave å gi en gutt, men ikke hans feil at forreldrene hans er rike. Slutt å være missunnelige. Jeg er ikke misunnelig! Sorry mac, men det lyser lang vei. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Idiotisk gave å gi en gutt, men ikke hans feil at forreldrene hans er rike. Slutt å være missunnelige. Jeg er ikke misunnelig! Sorry mac, men det lyser lang vei. Da burde du få deg briller med doble brilleglass... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Selvfølgelig er jeg misunnelig.. Men hell, han kommer til å bli forbanna bortsjemt Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tenk på "vennene" han kommer til å få da. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 jeg hadde blitt sur om jeg hadde fått øredobber til 6årsdagen min. hadde jeg fått det en annen gang hadde jeg vert glad, for pengene jeg hadde fått for dem Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Eh.. So? Det er deres penger, og de må få gi barna sine det de ønsker. Dog synes jeg det er idiotisk å gi en liten gutt øredobber til bursdagen.. men det spiller vel ingen rolle med tanke på at ungene sikkert har så masse leker at de ikke har lekt med alle. Ja, unnskyld! Det er jo såklart fortjent. Foreldrene er jo strevere som fortjener å velte seg i ufattelig rikdom Nei, jeg vet det er hyklerisk for meg å leke moralens hellige vokter, ettersom jeg ikke akkurat lever i fattigdom, men den gutten bryr seg ikke om han har plastikk eller diamanter i ørene. Dette er en gjenstand av 100 % materiell verdi: De er meningsløse, og sender ikke et eneste signal. Bedre om de gav ham fotballsko (for det har han sikkert ikke :!: ), eller verdens dyreste bok... Å nå... rettferdighet er en illusjon. Håper snørrungen blir skikkelig feit. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 jeg synes syndt på gutten, ikke fordi han har øredobber til 150 000, eller ett hus som lekestue, men fordi han blir dratt med på fotballkamper, gutten er sikkert interessert i fotball, men han er 6 år, og bør få en barndom som ikke er dominert av fotball, selv om faren hans er fotball-spiller alle hans materialistiske gleder blir også ødelagt, han blir nok ikke glad for en ny sykkel, eller ett nytt lekehus, som vanelige unger blir... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 alle hans materialistiske gleder blir også ødelagt, han blir nok ikke glad for en ny sykkel, eller ett nytt lekehus, som vanelige unger blir... Sant.. Han kan bare be om ditt og datt til mangfoldige penger, og få det hjem dagen etter.. Lenke til kommentar
Thud Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg synes synd på stakkars ungen... De ødelegger jo stakkaren... Han kommer jo til å bli en megapyse av dimensjoner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå