Gå til innhold

Brooklyn Bechams bursdgas gaver

Cerb89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Idiotisk gave å gi en gutt, men ikke hans feil at forreldrene hans er rike. Slutt å være missunnelige.

Jeg er ikke misunnelig! :D

Sorry mac, men det lyser lang vei.

Da burde du få deg briller med doble brilleglass... :hmm:

Lenke til kommentar
Eh.. So? Det er deres penger, og de må få gi barna sine det de ønsker.

Dog synes jeg det er idiotisk å gi en liten gutt øredobber til bursdagen.. men det spiller vel ingen rolle med tanke på at ungene sikkert har så masse leker at de ikke har lekt med alle.

Ja, unnskyld!

Det er jo såklart fortjent. Foreldrene er jo strevere som fortjener å velte seg i ufattelig rikdom :whistle::roll:

Nei, jeg vet det er hyklerisk for meg å leke moralens hellige vokter, ettersom jeg ikke akkurat lever i fattigdom, men den gutten bryr seg ikke om han har plastikk eller diamanter i ørene.

Dette er en gjenstand av 100 % materiell verdi: De er meningsløse, og sender ikke et eneste signal.

Bedre om de gav ham fotballsko (for det har han sikkert ikke :!: ), eller verdens dyreste bok...

Å nå... rettferdighet er en illusjon. Håper snørrungen blir skikkelig feit.

Lenke til kommentar

jeg synes syndt på gutten, ikke fordi han har øredobber til 150 000, eller ett hus som lekestue, men fordi han blir dratt med på fotballkamper, gutten er sikkert interessert i fotball, men han er 6 år, og bør få en barndom som ikke er dominert av fotball, selv om faren hans er fotball-spiller

alle hans materialistiske gleder blir også ødelagt, han blir nok ikke glad for en ny sykkel, eller ett nytt lekehus, som vanelige unger blir...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...