Cerb89 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 se hva han fikk: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269080 fylte 16 idag fikk ikke noe i nærheten av så mye. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Stakkars gutt. Btw; Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Bortskjemte dritt unge. Han kommer til å bli sånn unge som sitter foran TV'n hele dagen og får tjenere osv til å gjøre alt for ham Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Grattis med 16års dagen gutt Det å gi en 6-åring diamant øredobber til godt over 100.000 kr er helt idiotisk. Hvor ble det av den barndommen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Oh no! Barndommen hans er ødelagt, han har dyre smykker! Drit nå i det, gutten har sikkert et kjempeflott liv, dere er bare misunnelige på lekestuen han får. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Bortskjemte dritt unge.Han kommer til å bli sånn unge som sitter foran TV'n hele dagen og får tjenere osv til å gjøre alt for ham sånn skal jeg bli Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Oh no! Barndommen hans er ødelagt, han har dyre smykker! Okei, så overså jeg at han fikk en lekestue da. Men vi kan vel ikke nekte på at gutten kommer til å bli en egoistisk bortskjemt liten drittunge?! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Tusen takke alle sammen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Han kommer til å bli bortskjemt, men med en far og mor som lever det livet de gjør er det ikke overraskende. Jeg tror ikke du hadde klaget om du hadde vært Brooklyn. Tror ikke David og Victoria er dårlige foreldre, uten i fra virker det ikke sånn ihvertfall. Har man råd til å leve livet synes jeg man bør gjøre det. Om 150 000 kroner ikke er noe særlig, hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Men hvorfor skal vi absolutt få vite det? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Men hvorfor skal vi absolutt få vite det? ikke sant? hvorofr kan de ikke skrive om min ? EDIT#skriveleif Endret 5. mars 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Men hvorfor skal vi absolutt få vite det? Nei, vet ikke jeg. Det vekker tydeligvis interesse, er folk interesserte leser\kjøper de, kjøper\leser de tjener avisene penger. You do the math! Ser jo her at folk engasjerer seg. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Michael Owen og Zinedine Zidane og deres barn ha vært gjester Har MO og ZZ fått barn sammen? WTF? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Michael Owen og Zinedine Zidane og deres barn ha vært gjester Har MO og ZZ fått barn sammen? WTF? LOL!! Det er faktisk en av de tingene jeg ikke tviler på at kunne skjedd Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Stakkar. Fryktelig gjort av foreldrene. Det er faktisk mange barn som dør av sult og/eller lett kurerbare sykdommer hver dag Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Eh.. So? Det er deres penger, og de må få gi barna sine det de ønsker. Dog synes jeg det er idiotisk å gi en liten gutt øredobber til bursdagen.. men det spiller vel ingen rolle med tanke på at ungene sikkert har så masse leker at de ikke har lekt med alle. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Femi øredobber til en 6 år gammel gutt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Idiotisk gave å gi en gutt, men ikke hans feil at forreldrene hans er rike. Slutt å være missunnelige. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Idiotisk gave å gi en gutt, men ikke hans feil at forreldrene hans er rike. Slutt å være missunnelige. Jeg er ikke misunnelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå