FuzzFuet Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg har et Aspire X-Dreamer II kabbinett( ) med USB i front. Men, problemet er at de ikke virker som de skal Jeg er sikker på at de er koblet rett på HK! Jeg prøvde å koble en "D-bracket" med to USB utganger (Fulgte med et MSI K8N-FSR HK) på samme måten, å da funka utgangene på den fint , men vis jeg kobler på front greia funker de ikke Problemet oppsto etter at jeg stappa (forsiktig) inn MP3 Spilleren min i USB fronten, og etter 30sek forsvant den, og jeg fikk en feil meling om at "produktet har en feil og Windows kan ikke kjenne den i gjen!" denne meldingen kommer også når jeg prøver med Skriveren og Kameraet Jeg har også slettet og innstalert driverne flere ganger. Hva er galt? ? Lenke til kommentar
cnav Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Denne linken hjalp meg nettopp med liknende problem: http://forum.msi.com.tw/index.php?topic=57472.0 Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Den har virket før, den sluttet bare plutslig å virke. Så hvorfor sluttet den og virke? Endret 22. mars 2005 av LockNess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå