embark Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ja, da har jeg klart å få skrå skrift i Windows igjen. Alt er helt føkket... Noen som vet hvordan jeg fjerner dette? Jeg bare restarta PC'en, og så var det der. Bruker Windows XP Home... Slenger med et bilde... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Display Properties -> Apperance -> Font ? Er dette på absolutt alt i Windows, eller kun i nettleseren som du legger bilde ved? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det er vel snarere i det programmet du viser bilde fra enn i Windows skriften er slik. Den er vel ikke sånn i mapper, på startmenyen o.l? Uansett; det er bare å gå til skriftinnstillingene for gjeldene program, så fjerner du merket for Kursiv (Eng: Italic) Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Wee! Klarte å fikse det. Skifta bare til et annet språk, og så tilbake til Norsk igjen... Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Faen, da har jeg klart det igjen. Gadd ikke lage en ny tråd, så jeg bare bruker denne. Og denne gangen funka de ikke å skifte språk og så tilbake igjen til norsk. Hjelp! PS: Ikke kom med forslag med engelsk Windows... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) nett det samme skjedde med meg i går, håper det er noen som kan hjelpe oss det er skrå skrift i windows og på cs og andre spil Endret 27. mai 2005 av pr0xy H4xx0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå