sablabra Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Utrolig mye rart som skjer her i verden VG artikkel Sjimpansene skal ha «spist opp mesteparten av mannens ansikt», ifølge doktor Maureen Martin hos Kern Medisinske senter. Hun opplyste at det kreves kompliserte operasjoner blant annet for å få Davis' nese på plass igjen. Også Davis' testikler og den ene foten hans ble dratt av, ifølge Martin. Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Me monkey, me bite balls! Han ble eid! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vet ikke hvem jeg synst mest synd i jeg Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hehehe...Nesten litt skremmende at vi stammer fra de sykingene der :!: Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Godt det ikke bare er meg som synes det her er sykt da! Men det er lite som meg overrasker etter en kar stekte tærene sin og lagde en saftig sandwich! Bare noen få dager siden... SYKT! Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hehehe...Nesten litt skremmende at vi stammer fra de sykingene der :!: http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article327833.ece .you said, what? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 skulle gjerne dratt på sjimpansejakt hvis noe sånt hadde skjedd med meg eller noen jeg kjenner. motorsag og remington m870. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hehehe...Nesten litt skremmende at vi stammer fra de sykingene der :!: http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article327833.ece .you said, what? NEEEIIII!!! NEIII! Det er ikke lov! Tenk på den grusomme smerten! Hun som gjorde det fortjener den strengeste straffen de har i England! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Amanda Monti skal ha prøvd å gjemme testikkelen ved å putte den i munnen, FAEN! Er det mulig å vere så desperat etter å få seg noe da!! SYKT Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 HAHAHA! Mye "genialt" som skjer i verdenen ja . Spesielt den her: Jones fikk senere på kvelden testikkelen tilbake fra en venn med ordene: - Denne er din. Vil det si at hu eksen ga den videre til en venn av han? -ehh... kan ikke du levere den testikkelen til eksen min? Jeg rev den av i stad... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hehehe...Nesten litt skremmende at vi stammer fra de sykingene der :!: Nei, synes du? Jeg synes slett ikke at det er rart at mennesker er så voldelige nå jeg. En ting er sikkert: Dataspill har ikke skylden! Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 herregud, det må ha gjort vondt! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 herregud, det må ha gjort vondt! For apen? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 herregud, det må ha gjort vondt! For apen? Nei, for dama! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 herregud, det må ha gjort vondt! For apen? Nei, for dama! Ahh... Er visst litt treig i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå