Gå til innhold

Sitter du fast? Spør her :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. Hvis jeg husker riktig så får du et quest hvor du skal levere det brevet du fikk av Defias Messenger til Mathias Shaw, i Old Town/SW. Etter det får du Kill Edwin VanCleef questet.

Jeg fikk et brev å levere til Matthias Shaw, gjorde det, fikk et jeg skulle levere til Gryan Stoutmantle igjen. GJorde da det, og etter det ble det tyst.. får verken quest fra Gryan eller Matthias etter dette....

Endret av superreven
Lenke til kommentar
tjaaa. nesten.. etter du har levert det questet til Mathias Shaw, må du følge "the defias traitor" til campen til defias gutta... så får du VanCleef questet.

Hvor får du questet om å følge "the defias traitor" til campen da?

 

Fant ham, ikke lett å gjøre alene dog... fant jeg ut.. klarer fint å drepe de som kommer etter oss, men han dør jo rimelig kjapt.

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Hvor finner jeg skinning knife? Er NE Druid....

Du finner som oftest skinning knives hos merchants nær en skinning trainer. Finnes også andre merchants som selger dette. Dra til Tedrassil (Craftsmen terrasse). Der finner du garantert en skinning knife i leatherworking huset.

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg skinning knife? Er NE Druid....

Du finner som oftest skinning knives hos merchants nær en skinning trainer. Finnes også andre merchants som selger dette. Dra til Tedrassil (Craftsmen terrasse). Der finner du garantert en skinning knife i leatherworking huset.

Eller du kan kjøpe det hos en hvilken som helst Trade Supplies fyr. De er i alle små byer med en inn.

Lenke til kommentar
ja, da har jeg thottbotta litt og har bestemt meg for skjorter :D (og bagger, men det er vel vanlig).

 

så har lyst til å lage Bright Yellow Shirt. Men den selges kun i duskwood, så betyr det at jeg som horde ikke kan lage den??

hvis du kjenner noen på alliance sida kan du jo få de til og legge den ut på en auksjon i gadgetstan eller noe.. beste forslaget jeg har :p

Endret av -=Toasted=-
Lenke til kommentar
Gadgetzan er ikke under Dustwallow Marsh.. Ligger under Tanaris. Ikke legg i AH der. Den suger. AHène ere ikke linket opp mot hverandre.

Anbefaler heller å legge i Ironforge, 1000 ganger fler folk der.

Jeg vet at chokke spiller Horde så da blir det nok Orgrimmar. Og jeg må si at det er mye mer aktivitet i Orgrimmar enn IF. (Hater IF, drittby :( )

Lenke til kommentar
Gadgetzan er ikke under Dustwallow Marsh.. Ligger under Tanaris. Ikke legg i AH der. Den suger. AHène ere ikke linket opp mot hverandre.

Anbefaler heller å legge i Ironforge, 1000 ganger fler folk der.

har du lest det jeg har skrevet?

 

så har lyst til å lage Bright Yellow Shirt. Men den selges kun i duskwood, så betyr det at jeg som horde ikke kan lage den??
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...