Gå til innhold

hva går WOW ut på?

Anbefalte innlegg

jeg vurderer å kjøpe WOW, men lurer på ett par ting:

hva gjør man egentlig i WOW? bare slåss og slikt eller?

hvor mye koster det pr mnd?

hva er "målet" med spillet, det ultimate man kan bli/gjøre?

noe mer jeg bør vite om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet går vel ikke ut på noe spesielt egentlig.

Man kan jo gå rundt å kose seg, queste som bare F* er så sinnsykt mye quester, tror det aldri stopper, løpe rundt å drepe mobs, drepe motsatt side(vis du er på en PvP server) gjøre deg uber ved å finne spesielle items som Epic/Artifacts items(sykt vansklig å få) få med deg en stor gjeng med folk å lage et raid.

Lettere sakt WoW er en stor pakke med massevis av underholdning.

Og over på lvl grensa som er 60(blir sikkert høyere med tiden) tro meg det er ikke lett å bli lvl 60, er noen få som allerede har blitt det med da må du spille 24/7 :p men uansett det er mange som mener at spillet egentlig ikke begynner før du blir lvl 60 det er liksom da det er virkelig stort, vis dere skjønner.

Dere vil nok neppe bli lei dere vis dere skaffer WoW.

Annbefales!

Lenke til kommentar

Hovedmålet med spillet finnes ikke i spillet ennå.. Hvis det gjør saken litt lettere å forstå.. :)

Foruten for de sekundære målene, lvl 60 og fett utstyr, så er spillet veldig PvP orientert.. Det skal komme Honour Points; Poeng for å drepe andre spillere. Dette skal gi deg en "alternativ" level som du kan bruke på å bli bedre eller få status ting i spillet.

Det skal også komme egne områder for store kriger mellom spillerne, Battleground. Her kan man utkjempe slag hvor strategi blir et viktig element.

Og hvis du lurer.. Nei, det er ikke noe endelig mål.. Du kan ikke spille deg op til et vist punkt og si "sånn.. detvardet..ferdig.. jeg vant!" Spillet fortsetter så lenge du gidder (eller dama/typen/mamma lar deg spille)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...