Buzz76 Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Kjøpte meg en ny IDE disk og var stråle fornøyd etter at ghost kopierte over partisjonene mine uten problemer. Så startet jeg opp igjen da, med min nye disk og WinXP får hetta. " Windows has a problem determining your activation key" "ok" DOH!! Ville ikke starte opp uten at den gamle disken var koblet til og med os inntakt. Kan man ikke ghoste WinXP eller?? Kjører forresten Pro versjonen... Ble iallefall noen trivelige timer med reinnstallasjoner på meg da... :sad: Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Nei. Eneste XP-versjonene man kan ghoste er de som kommer til Select kunder (for det meste bedrifter). XP sin activation code er hardwarebasert. Regner derfor at den går utifra Volume Serial Number på disken din. Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 14:50, CrZy_T skrev:Nei. Eneste XP-versjonene man kan ghoste er de som kommer til Select kunder (for det meste bedrifter).XP sin activation code er hardwarebasert. Regner derfor at den går utifra Volume Serial Number på disken din. Har bare brukt ghost to ganger, men det var med XP og det gikk helt fint. Fra en wb 100gb til wb 120gb og tilbake igjen. Tok litt tid men gikk helt smertefritt. Lenke til kommentar
llBeOS Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hvis du hadde visst hva Volume ID på den disken som du ghosta, så kan du forandre det med dette programmet her : http://www.sysinternals.com/ntw2k/source/m....shtml#VolumeId Mvh Beos Rulez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå